Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2011 08:53 - Щастлив и доволен от грешките си!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 693 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за конкретните въпроси!
Защо съм оптимист, доволен и щастлив?
Защото давам от моженето си!
Последните Ви, три предложени теми, са път към кладата.
Да, всеки отделил се от общите заангажираности е бил изгарян, защото се е радвал на тялото си, на търсенето в храната и помощ към другите.
Вече 14години се грижа за себе си, за да съм здрав и да не съм в тежест на семейството.
Смело експериментирам, а това оценяват и внуците, като ме допускат в техния свят, защото откривам с техните очи.
Кога му е времето и сезона?
През последните 200г. се опитваме да нарушим циклите, като използваме парници, осветление и транспорт, за да си доставим продукти, които ги помним от друг сезон и друга географска ширина, защото ни се хапвало, да ни е светло, а е нощ за почивка, да отидем на друго място, защото било по топло.
Все революционни промени, но еволюцията на телата ни е бавна в адаптирането си.
Това е и моето щастие, да помагам със забавяне и съобразяване със Слънцето, а не с човешкото-"...искам го тук и сега...".
Не е лесно, но отговорите са в детските приказки и разговора с огледалото.
Нужна е смелост, когато си млад да пътуваш и грешиш, а в определена възраст да започнеш и реализиране на опита, който да не е зависим от пенсия, а търсен за цял живот.
Допускал съм грешки, търсил съм изход, трупал съм мазоли, но имах смелост да експериментирам, сега продължавам, което ме кара да се раждам с усмивка и огромна надежда в поредния ден!
Успешен ден!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   смелост,   мазоли,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458446
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930