Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 07:24 - Да се оттегля, за да сме радостни всички!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 972 Коментари: 2 Гласове:
4



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудесния материал!
Грабна ме- "... сенките на уж щастливите хора..."!
Живота ми премина динамично до тук. Нямах време, за да сравнявам или анализирам другите. Появяваше се проблем- търсех решение, получавах отказ- променях подхода. Дадох шанс на наследниците да се реализират и се оттеглих.
Намерих си място и се превърнах в плодно дърво- орех. Полезно, но и опасно.
При поредното ми пътуване чух-"...под голямо дърво, млада фиданка не се развива!". Стреснах се и се оттеглих. Сега съм посещаван, но не досаждащ  с опит и знания.
Всички сме следствие от среща на родителите ни.
Можем ли да се превърнем в причина, за да ни търсят и да сме полезни?
Да, важно е да изберем подходящия момент за оттеглянето си.
Впечатлен съм от вкопчилите се в градските условия. Разхождат се с торбичка, в която са множество лекарства, но им липсва смелост, за да се върнат към корените си, да са здрави, да дишат спокойно сред птичи песни.
В материала се споменава за животинското царство.
Да, но животните са умни и винаги се оттеглят, когато не са можещи във воденето.
Гостувам на внуците в София, разхождаме се в градинките, споделям разбиранията си, но чувам-"...толкова съм се блъскал за това жилище, а сега да се мъча на село ли?".
Трудно ги разбирам, те мрънкат, а аз съм щастлив, здрав и полезен.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   песни,   дишат,


Гласувай:
4



1. анонимен - pipinana
22.07.2011 08:24
Eto po4ti stana
цитирай
2. анонимен - радвам ти се, дядо Кольо, я пораз...
02.08.2011 16:39
радвам ти се,дядо Кольо, я поразкажи ти как я караш там на село, сериозно те питам? Възхищавам ти се, че си намерил сили да заминеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455849
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031