Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2011 07:23 - 37-и от 54-ти.Кога?Как?Какво?Колко?Защо?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
3



Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Започва първият ден от последната третина на режима ми.
Въпросите са отправени към мен, отговорите са съобразени с моя организъм.
Всички сме различни, дори и в едно семейство, всяко подражателство, което не е съобразено с човека, може да създаде проблеми, вместо да помогне!!!
Имам късмета, да съм смес от :
1. Дядовците ми- "АВ"
2. Бабите- "0" и "А"
3. Родителите ми "0" и "В"
4. Нашите "0" и "А"
5. Дъщерите ни "А" и "0"
Защо изреждам тези данни?
Защото моето изреждане на 54-те дни е мой опит и може да създаде проблем, ако не е съобразено с Вашето тяло!
Всички познавате петте стихии- вода, въздух, огън, земя и метал.
Аз съм метал, студен и режещ, нуждаещ се от загряване, чрез бурканчетата с чесън и хрян.
Тези съставки са много горещи и могат да Ви създадат неразположение!
Салата- 01.10.2011г.:
1. Три супени лъжици, ситно нарязано, прясно глухарче(накиснато от снощи)
2. Три супени лъжици, ситно настърган, пресен морков.
3. Три супени лъжици, ситно настъргана, бяла тиква с кората
4. Две супени лъжици, ситно нарязани, пресни листенца Салвия.
5. Седем домата, ситно нарязани и  добре омачкани.
Всичко е добре разбъркано и добавено- сол, зехтин, сминдух, червен пипер и лъжичка хрян от бурканчето.
Днес, ще си сваря шепа картофи, ще ги сложа в гювече и объркам с две шепи праз. Ще сложа капака и горещите картофи ще омекотят праза. После ще добавя- сол, зехтин и червен пипер за вкус.
Внимание!
Разполагам с време и дъвча продължително всяка хапка, докато се втечни в устата ми.
Ние не сме преживни животни и ни трябва време за дъвкане, преди да преглътнем!
Приятен апетит!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   морков,   тиква,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455870
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031