Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2011 06:50 - Благодаря си, защото!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1035 Коментари: 0 Гласове:
2



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за прекрасната тема, която ме събужда всяка сутрин!
Първата ми ангажираност, е да благодаря, че се събудих, а после пред огледалото, че си повярвах.
Преди 14 години се притеснявах само за двете дъщери, тяхното продължаване на образованието и бъдещите им приятели, а вече се притеснявам за 8 човека(дъщерите с мъжете им и 4 внука).
Да, благодарен съм на урока, чрез здравословен проблем, който ме спря от прекаленото рискуване, за да се коригирам и радвам с полезността си сега, докато младите са работещи, а някой от внуците е настинал.
Благодарен съм на Питагор!
Обикалял е, събирал е късчетата от порядъка и ги е подредил в напомнящи правила.
Да, трудно е, да спазваме правила, защото се бунтуваме и искаме да наложим собствено си виждане по всички въпроси, тук, сега и веднага, но пропускаме фактора време.
Залагаме на спомена от лятото, спомена за вкусния домат и си го доставяме през зимата от магазина, а после се сърдим на здравната реформа, че отказвала да ни каже, какво става с тялото ни и защо сме със здравословен проблем.
Това ме приучи да съм благодарен на сезона и продуктите, които са енергийни резервоари- картоф, цвекло, мед, кисело зеле, сладка и комфитюри, чесън, лук, праз и изсушени подправки, и полезни треви.
Лесно е да посегна в магазина, но трябва ли да благодаря на търговеца, който е докарал продукти от друга географска ширина.
Не! Не съм им благодарен, защото са изкусители, а не мислещи за моето здраве.
Благодарен съм на Питагор, който ни съветва, празнувай рождения си ден и помни деня от седмицата, през който си празнувал, заложи на този ден през следващата година и ще ти е лесно.
Нямаше как да повярвам, докато не го проверих в годините, вече съм убеден и съм направил табличка, която е до хладилника, за да напомня на всички ни(10 човека сме).
Благодарен съм на Питагор, че ме насочи към таблиците, а вече ги има в интернет от 1860г. до 2050г.. Ние сме част от слънчевата система, малки сме, но 18-те точки се движат постоянно, оказват влияние върху моментната ни снимка от проплакването ни.
Изобщо не ми вярвайте на моите писаници!
Проверете го и благодарете на Вас си, че сте отделили 6 месеца, за да го усвоите, да го върнете назад, да видите ъглите и пречките, които ще проектирате в годините и месеците, а те ще Ви спестят разочарования.
Има подобно и приличащо за нас, но не е конкретно за нас, всички сме абсолютно различни и животът е в нашите ни ръце.
Виждаме коледните облекла в Бразилия, но дали усещат и студа, който е при нас през декември?
Благодаря  си, че съм различен, че имам смелостта да я отстоявам, независимо от насмешките на околните за моите таблици и ограничения в храненето!
Благодарен съм, че имам достатъчно, което да ме ограничава  от изкушения, че имам достатъчно, за да се превърна в търсен продукт, за забързани хора!
Благодарен съм на администраторите, които ме предупредиха за предстоящото закриване на групите, което ме подтикна да събера коментарите си!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457252
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930