Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2011 09:27 - Интуицията-2 , изненадите от кого и как?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1649 Коментари: 2 Гласове:
2



Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Времената за повечето от нас са трудни и стресиращи. Много са изненадите, малко са с позитивен заряд.
Можем ли да ги отсяваме?
Да, отнема време, но си заслужава, заради спокойния сън.
Какво направихме до тук?:
1. Оцветихме дните от календара
2. Намерихме моментната снимка при нашето раждане.
3. Записахме си необичайните позиви от тялото, които са ни предупреждавали за замисляне през предстоящия ден.
4. Записахме си необичайните сънища, които са съвпаднали с конкретни дати и споходили ни събития.
5. Отворихме книгата на Конфуций и си начертахме чертичките.
Вече сме готови, за да го приложим върху нашата географска ширина, нашите усещания, които са ни завещани от нашите предци с нашата нагласа, за да преведем чуждият опит на наш език.
Къде е той?
Той е в книгата с пословици и поговорки, той е в народните песни, той е в българските народни приказки, той е в българските традиции.
Книгите са достъпни и безплатни, но е нужно време, за да се пречупят през точки от 1 до 5 , за всеки отделен член на семейството ни.
Всяко налагане, колкото и да е заредено с моята истина и опит, ако го прилагах, като матрица, то щеше да поражда протест, както ми въздействаше на мен в детските ми години и съм благодарен, че намерих сили, за да се преместя и тръгна към моята истина в моето гнездо.
Всяка система, за да е работеща, тя трябва да е валидна за миналото на всеки от нас.
Тук идва трудността, че много от думите имат различно въздействие, защото са натоварени със спомени.
Каквато и да е географската ни ширина всички сме подвластни на четири дати- 22.12, 22.03, 22.06 и 22.09, защото сме зависими от Слънцето!
После идва нашата предопределеност по пол- мъжете се събуждаме от 22.12 до 22.06 и залязваме от 22.06 до 22.12.
Нищо не е мое, защото го има описано в ритуалите и обредите, но се подчиних и намерих моята ниша, за да я превърна в спокойствие.
Ние сме малка страна, но с невероятен фолклор и облекла. Тайната е в облеклата, в шарките, в допълненията към облеклата и използването им през сезоните.
Ето го и отговорът, връщаме собствените си събития и проверяваме в кой квадрант от време са ни споходили. Записваме ги с няколко думи.
После ги пренасяме точките от 1 до 5 върху предстоящата година и виждаме положението им в квадрантите.
Сега чуваме постоянно, че се обсъжда държавния бюджет.
Да, сега е време и ние да преразпределим нашият бюджет от време и събития, за да сме наясно с бъдещата ни активност и пасивност.
Тя е строго индивидуална, първо се отнася за мен, но не е валидна за всеки от близките ми, защото живеем заедно, но се движим в различни писти и с различна скорост.
Бях водещ, сега съм подпомагащ, защото водещи са зетьовите ми.
Има ли опит от миналото?
Ако е вярно, така съм прочел за император Диоклициан, който се е оттеглил да отглежда зеле в Албания и Борис-Михаил, който се е оттеглил в Охрид.
Мъдростта и опитът са подпомагащи, само, ако са отстрани и не висят над главата на растящите.
Природата го е доказала- "под голямо дърво, млада фиданка не расте". Проверете и вижте, че под ореха, няма фиданки, защото се нуждаят от простор и много светлина.
Приятни занимания с чертежите, времето ще Ви се отблагодари!
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.



Гласувай:
3



1. diadokolio - Чудото е част от интуитивността ми!
14.11.2011 08:07
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, че отваряте по чуден начин новата ми седмица!
Мислех, че съм странен, защото си го повтарям всяка сутрин пред огледалото-"...обичам се, защото съм чудесен...", като го видях в групата, помислих, че сънят ми продължава.
Защо мисля така?
Защото детството ми премина до голямата река и дядо ми казваше-"...никога няма да видиш вчерашната вода в реката...".
Много е пътувал, много изречения е запомнил и ни ги повтаряше, но ние му се смеехме.
Годините минаваха и при срещи с братовчедите, често си спомняме за опорните изречения, които са му помагали да оцелее във враждебна среда.
Разпръснахме се из страната, но запазихме странностите си, въпреки трудностите на всеки от нас.
Всеки един от нас е малко чудо в заниманията си, допълваме се, но никога не допуснахме да кажем- "...защо го правиш така?", а ползваме достигнатото от всеки, като го прилагаме в своята си дейност.
Трудно е, изпитателно е, стресиращо е, но чудесата се случват, защото всеки от нас успя да превърне детската си мечта в професия.
Да, често се случва, околните да ни се подсмихват на самочувствието от вършеното, но това е техен проблем, колко добро би било, ако стремежа и вярата в чудото беше заразна.
Да, постоянно се опитвам да заразя околните с този бацил- "...ти си малко чудо, смело го покажи по твой си начин!!!".
Лягам да спя, не се замислям за дишането и биенето на сърцето, това е достатъчно чудо, за да се събудя и да действам, действам и пак действам!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
2. анонимен - Аврамееее
27.10.2021 16:38
Аврамееее
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455909
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031