Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2011 07:36 - Заключително продължение за 2012г.?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1708 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Действащи в Полезността!
Студено е за градинската работа, прехвърча сняг, всички се суетят в кухнята, аз довършвам таблицата, с която да изненадате близките си в неделя и понеделник.
Отваряте колона 11 и намирате местата на 18-те точки за 2012г.:
1. Характерът ми.
2. Аз и обкръжението ми.
3. Реализацията ми.
4. Семейството ми.
5. Личността ми в пълнота
6. Чувствителността ми.
7. Общуването ми.
8. Любовта ми.
9. Смелостта ми.
10. Придобивките ми.
11. Уроците от грешките ми.
12. Импулсивността ми.
13. Подвеждането ми.
14. Изненадаността ми от себе си.
15. Мястото и времето за показването ми.
16. Мястото и времето за притаяването ми.
17. Съдбовните ми решения.
18. Душевното ми удовлетворение.
Има ли орган в тялото ми, което да отговаря на таблицата?
Да, използваме го постоянно, а дали чуваме съветите му?
Това е езикът ни в устата- върхът му(огън), сантиметър навътре(метал), сантиметър в лявата е дясна дължина(дърво), дъното на езика(вода), а широката част в средата(земя).
Вече може да свържете таблицата с отделните органи, усещания, вкусове и предстоящото.
Остане ли Ви време, нанесете данните на вашият близък до Вас във Вашата таблица, тогава ще получите и предполагаемите отговори за предстоящите Ви отношения, с него,през годината.
Древните са ни оставили 200 въпроса, които са осъвременени и подредени по 5-те стихии и процентите ща ни дадат насоките за изява.
Да продължа от предният пост, защо се използва кръстният знак?
Затваряне на енергиен кръг. Събираме в едно- палец(земя), показалец(метал) и среден пръст(огън), оставяме разперени - безименен(дърво) и кутре(вода).
Докосваме със събраните три пръста челото(третото око) и изричаме- "Дай ни разум), докосваме корема- "Дай ми здраве", докосваме ямката на дясното рамо- "Дай ми сила"(това е изключително опасна точка, в която, ако ударим някого и ръката му е неизползваема за час), докосваме мястото над сърцето и изричаме- "И добро сърце".
Много от нас извършват машинално този знак, а той е натоварен с много енергия.
Защо ми са всичките тези сметки, таблици и излишни усилия?
Благодаря Ви, за въпроса.
Да предположим, че са Ви подарили автомобил. Благодарите, вземате ключовете, качвате се и потегляте, но започват да просветват червени лампички- "ами сега?".
Спирате на близката бензиностанция и виждате възможност за зареждане- дизел, бензин, газ и ток.
На коя колонка сте Вие?
Слизате, звъните на подарилият Ви автомобила и питате.
Това е ползата от Вашата таблица, тя Ви дава насоките за Вашето зареждане и предстояща активност в новата година.
Тя Ви спестява въпроса-"Защо все на мен се случва всичко това?".
Не, тя не Ви дава готовите отговори, а Ви дава тенденциите, които биха попречили или подобрили хармонията, но Ви оставя Вашето Право на Свободна Воля!
Така е и в момента, Вие затваряте поста и си казвате-" Искам да си изживея живота, а не да се съобразявам с някакви насоки и предупреждения! Животът си е мой и ми е интересен! Каквото ще ми се случва, то ще си е за мен!".
Да, напълно сте прави, това е Правото на Вашата Свободна Воля.
Така разсъждавах и аз до 36-та си година, но щях да съм в тежест на семейството ми, ако не бях се променил и щях да съм обкръжен от съжаляващи ме.
Но се стегнах, станах, опитах, изтърпях експериментирането си и вече съм полезен.
Животът не започва от нас, някои от древните са намерили време, за да ни оставят опита си, който бихме проверили и доразвили.
Примерно- подаряват ни цвете в саксия, харесва ни, благодарим, но пропускаме да попитаме за отглеждането му. Всяка сутрин го поливаме обилно, но то умира. Защо ли? После споделяме и разбираме, че поливането е било седмично. Пак опираме до дозата!
Така е и в семейството. Посрещаме зет или снаха, налагаме нашите правила на работа, почивка и най- вече хранене, но забелязваме промяна в поведението им. Продължаваме да настояваме за нашето право в семейството, но не познаваме техните характеристики и зареждането им през предходните 18 години. Опъваме ластика, който се скъсва и ни шляпва по носа, но може да е късно?
Приятни занимания!
Весело посрещане на 2012г.!
С Уважение, дядо Кольо.   



Тагове:   общуване,   хранене,   енепгия,


Гласувай:
6



1. kiarasoto - Сърдечни благодарности към един мъдър човек!
31.12.2011 10:14
Благодаря ти Дядо Кольо! Благодаря ти от сърце, че си преминал през предела и горд стоиш на поста свой ! От свойта мъдрост ни раздаваш, от своята родена светлина, поука за живот ни даваш и внасяш разум в бъднина !
Да е честита новата година, на всеки в твоя дом дошъл, да сбираш живата дружина и да им бъдеш стълб, опора и късмет!
цитирай
2. diadokolio - Трогнат съм от думите Ви!
31.12.2011 15:50
Добър да е денят Ви, Уважаема Светла Лозанова!
Благодаря Ви, за силните думи!
Успешно справяне с таблицата и Вашите изводи, които ще са плод на Вашата Свободна Воля!
Весело довършване на приготовленията за посрещането на 2012г.!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. анонимен - Желая Ви плодородна Нова година!
01.01.2012 02:16
Вие изработвате ли индивидуални таблици(нека не е безплатно) и ако да, какви данни са Ви необходими?
Поздрави.
цитирай
4. diadokolio - Честита 2012 година!
02.01.2012 09:08
анонимен написа:
Вие изработвате ли индивидуални таблици(нека не е безплатно) и ако да, какви данни са Ви необходими?
Поздрави.

Добър да е денят Ви, Уважаеми Анонимен!
Надявах се, че съм предложил достъпно изпълнението на таблицата.
Ще отговоря на въпросите, които Ви затрудняват при изработването и.
Таблицата ни дава ориентирите, а сега подготвям материала за индивидуалното зареждане, да се осъществят тенденциите, които ни приканват към конкретно действие или изчакване.
Първата стъпка е Вашата свободна воля, която бихте изразили в отговарянето на 200 въпроса, но ще е трудно, ако се притеснявате и продължавате да сте Анонимен.
Прегледайте моите постове за 54-те дена с хранителният ми режим, който ще продължа през февруари, за пролетната ми подготовка в нови 55-т дена.
Моля Ви, доверете се на ексел и си направете таблицата. Вие можете!
Успешно реализиране на полезността Ви, през 2012г.!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
5. makont - Здравей с най-искрени пожелания за една
03.01.2012 17:20
красива, спорна, спокойна 2012г. Много мъдрост намирам тук. Интересно е, но много сложно. Човек трябва да се вгълби, да посмята, а аз съм счети и ми е писнало от сметки. Предлагам да го караме с добро, със вслушване във вътрешния глас, в сърцето. Така никога няма да сгрешим, или поне по-малко ще боли.Извинявам се, че пиша на "ти", но за мен това е истинското обръщение, към хората, другото е някак си неискрено, наложено с някакви норми, които не са моите. Усмивки и слънчево настроение от мен!
цитирай
6. diadokolio - Благодаря Ви, за добрите думи!
03.01.2012 18:40
Добра да е вечерта Ви, Уважаема Мая Гергова!
Благодаря Ви, че ме подтиквате в търсенето и отваряте тема за силата на вътрешния глас!
Моля Ви, да ме извините, че не използвам "ТИ", но съм си патил от ревниви мъже и не преминавам границата!
Напълно сте права, сърцето е най- важно при вслушването!
Понякога се случва да сме изправени пред въпросите-"Какво?", "Кога?" и "На къде?"?
Много е притеснително да се съмняваш в правилният избор.
Това търсех в множеството препоръчани таблици и окръжности.
Сглобих ги във взаимносвързана система и ми са, като патерица. Мога и без нея, но знам, че я има!
Весела и добротворна да е 2012г. за Вас!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455826
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031