Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2012 06:33 - Смелост, стрес или красота?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1081 Коментари: 2 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Притесненията се редуват, както атмосферни, така и икономически, нали?
Лесно е, да се погледна в огледалото, да съм стресиран и да търся причина, за да обвиня някого или някоя институция.
По- трудното е, да съм смел, да отделя време за окръжността с червените стрелки, да прехвърля годините назад, да открия периодите със смели постъпки и да ги повторя, но вече с натрупаните знания и опит.
Сега завършвам 6 период от 9 години, преминал съм половината, което ми дава шанс, за да започна нещо ново, неизпитано, но полезно, за мен и семейството ми.
Отделих време и анализирах годините- 1967, 1976, 1985, 1994, 2003 и сегашната 2012г..
Съдбата ме е тласкала към промяна, трябвало е, да направя избор и да рискувам, било е проблемно, но винаги ново, неочаквано и достатъчно.
Много се колебаех през януари, дълги ми бяха нощите, защото се притеснявах от напиращите желания, за да се престраша и посегна в непозната област.
Рискувах и отидох в новия колектив, гледах, слушах и слушах, и слушах, прибирах се и почвах ровене в нета, писма с познати в странство, оказа се, че 9 години, които бях отдал на лопатата и мотиката , са ми в предимство. Светът се нуждае от красивото, което да е поднесено с добра дума и много легенди, които съпровождат красотата.
Вече седмици се занимавам с подготовката на почвата, защото усвоих агротехниката на храстите, градината е зелена, но липсваха багрите на цветята.
Вчера приключих с първите редове от Гладиоли, Гергини и Кани.
Сега вали, но ще се стопли и ще продължа с лехите, защото земята ни е богата, а цветята са нужни и желаещите ще се появят, за да им се радват и сами, да си ги откъснат.
Всеки може да открие собствената си ниша, да създаде хармония в наследствената си земя, която да говори вместо него, без думи, а с прекрасното.
Подреждаме си дома, поставяме оградите, но погледът на нуждаещите се, е липсващ.
Отделете време за окръжността, върнете се в годините и смело посегнете към красивото, което можете да създадете!
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо. 



Тагове:   красота,   смелост,   стрес,


Гласувай:
14



1. mmmmmmmmm - Искам
10.04.2012 22:18
да ги видя тези Глядиоли,Гергини и Кани!
Като цъфнат,моля те,покажи ги!
Поздрави!:)))
цитирай
2. diadokolio - Съгласен съм!
11.04.2012 05:26
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за позитивните Ви думи!
Да, ще се похваля в началото на юни.
Вчера си допълних картината с пълзящи рози и различни хризантеми.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458411
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930