Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2013 18:33 - Здравето ми и моите мисли!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 2509 Коментари: 5 Гласове:
12

Последна промяна: 14.11.2018 21:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добра да е вечерта Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Имам ли шанс?
ДА!
Малка подробност, трябва да си повярвам и да тръгна, без да се оглеждам и да сравнявам.
Какво иска бебето- храна от правилното място, подсушаване и сън, но сънува и расте, а аз?
Какъв човек искам да стана и какви качества са ми необходими, за да извърша това, защото е в моята власт?
Защото възнамерявам да проявя необходимия талант и интелект, за да стана целенасочена личност, каквато съм предопределен да бъда!
Лятно време- без коса, зимно време- без шапка!
Бях в четвърти клас, когато дядо ми се наложи на майка ми, за това правило!

Благодарен съм му, че го послушах и сега съм с буйна коса.
Много са по- богати от мен, много са по- силни от мен, много са по- знаещи от мен, много са повече виделите от мен..., но малко са по- щастливите от мен!
Защо ли?
Защото имам въздух, който да дишам, защото имам вода, която да пия, защото имам покрив, под който да се приютя и най- вече имам простор, на който да се наслаждавам!
Моето правило- "Тялото ми прави това, което волята ми иска от него!"!
Кога се случи ли?
На 27.07.1997г., когато сложих 40-те си години в банката, те са грешен опит, но мой си опит!
Каква беше целта ми ли- беше, да си върна живота?
Започнах да се уча да говоря, ходя и храня. 
Сега, през 2013г. ще стана на 16 години. Да, така е, ще стана на 16 години и се радвам на всичко, което създавам в селските градинки. Нищо, че е друга информацията в личната ми карта, тя е информация за другите, а не е мое усещане!
Дядо съм, но това е титла, която съм заслужил от внуците, а не като мое усещане за възраст.
Няма старост и болест, това е налагано от преминаващите, защото е важно моето мислене, а не техните оценки!
Защото не се съмнявам в себе си!
Защото мисля спокойно, постоянно и упорито, за това, какъв наистина искам да стана, за да давам!
Мислите ми са семената, които посявам във физическия свят!
Това е математика!
Това е задачата, която са ми предоставили да реша, когато са ме създавали моите родители!
Но сам, защото имам Свободна Воля и защото съм мислещ, но и действащ!
Вече не сравняващ се с никого, защото моят живот не се живее от тях, а от мен.
Защото мисля за здраве, хармония, любов и физическа лекота- и така действам.
Защото "АЗ"- е моята интуиция, а "ТИ"- е физическия ми опит, който ми натяква, за
абсурдността на това, да посегна към реално действие, породено от моите мисли.
Примерно: - " Аз съм можещ и действащ"- а личната карта ме разколебава- " Ти ли, та ти си минал 55 години.".
Направих своя избор и вярвам на "АЗ"!
Вие го можете!
Първо вижте във Вас (огледалото) как постигате това, което искате, после действайте в съгласие с мисловната Ви картина или системата от уравнения, докато всичко се осъществи във физическия свят.
Няма начин да не успеете, защото е математика, събираемите и множителите са положителни числа!
Без ограничения, без да съдя, просто си позволявам да плувам в океана от неограничени вътрешни възможности, не е нужно да споделям с някого мисловните си сцени, те са си моето лично пътуване. Следвам ги безусловно и те ме отвеждат до истинското действие.
Самооценката ми е продукт на моя избор!
Защото моето тяло е градината, а моята воля е градинаря!
Дълбоко уважавам материалния свят, но не се привързвам към материалните придобивки!
Дълбоко уважавам лекарите, но живота е мой и моя грижа!
Приятна и отморяваща вечер! С Уважение, дядо Кольо.  Прочетете повече в моят блог :http://ayurveda-lechitel.com


Тагове:   дядо,   здраве,   мисли,


Гласувай:
12



1. hloris - Да,здравето е човек да живее в мир и хармония със себе си...
30.01.2013 18:45
останалото просто е....суета,която разболява.
Винаги тук научавам нещо ново и мъдро.
Благодаря от сърце! :))
цитирай
2. diadokolio - Благодаря ВИ!
30.01.2013 19:03
hloris написа:
останалото просто е....суета,която разболява.
Винаги тук научавам нещо ново и мъдро.
Благодаря от сърце! :))

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за добрите думи!
Малко е разхвърляно, но днес бих камбаната за съсед, който имаше шанс, но отказа да се бори, а можеше.
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. diadokolio - Благодаря ТИ наборе!
30.01.2013 19:07
bulgarinut57 написа:
И аз съм тъй: "Много са по- богати от мен, много са по- силни от мен, много са по- знаещи от мен, много са повече виделите от мен..., но малко са по- щастливите от мен!"

Та да си дойдем на приказката:
"Няма старост и болест, това е налагано от преминаващите,
защото е важно моето мислене, а не техните оценки!"

Бъди здрав и силен !
НАБОРА.

( Е, с няколко месеца те водя, ама днес нямат значение :) )

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ти, наборе, за добрите думи!
Можем и го правим!
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
4. zemela - Напълно съм съгласна с всичко на...
31.01.2013 10:44
Напълно съм съгласна с всичко написано. Защо ли? Защото това е и моята житейска философия и знам, че работи:) Поздрави!
цитирай
5. diadokolio - Благодаря ВИ!
31.01.2013 18:34
Добра да е вечерта Ви, Уважаема Вики Горанова!
Благодаря Ви, за подкрепата и Вашата философия!
Вярвам, че все повече българи, ще променят начина си на живот и няма да ни броят, за най- болната нация!
Сега ми е лесно, но и аз бях от съмняващите се в началото, но така силно мечтаех за внуци, че се впуснах с увереност, а сега съм благодарен на смелостта си!
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457245
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930