Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2013 18:51 - Есенната оран и студентите!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1935 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Каква е връзката между есенната оран и студентската стачка?
Директна!
Защо мисля така и защо ги подкрепям?
Защото претъпканата почва не поема вода и семената изгниват!
Копая си в градината, слушам радио и се радвам, че внуците ми имат бъдеще в България.
Когато се разрани крака на козата ми, вземам ножа и отрязвам поразените части, промивам раната и я налагам с попарено жито. Боли я, но блее и търпи, защото ми вярва, че го правя за нея.
Това е призива ми, към наборите, които пречат на протестиращите студенти, да се отдръпнат и да се върнат по селата, да вземат лопатата и да произвеждат храна, която да е за бъдещите им студенти.
Да, студентите се лутат и ежедневно дооформят исканията си, но са искрени в търсенето на морална опора.
Сега, те, студентите, подготвят почвата, за да се засеят семената, които ще дадат плод.
Трябвало да си учат уроците и да чакат?
Какво да чакат?
Да разгледаме нива с люцерна.
Минават годините, но се въздържаме и не я разораваме, а отидем ли да косим? Няма!
Постоянно излизат чичковци, които обясняват, че нямало смисъл от избори, защото щял да се възпроизведе модела.
Не, не мисля така!
Да погледнем към любимата ни игра- футбола.
Можем ли да оставим играчите, защото били добри, без треньор?
Не, нали?
Така мисля и за студентите, че искат спокойствие, като се отиде на избори, за да се сменят играчите, които да са с истински действия в парламента.
Нека!
Дали ще има избори през три месеца?
Може?
Вече е разорано и са засети семената на съмнението!
Правиш ли грешки, отиваш си и идва следващия!
Защо ги свързвам с есенната оран?
Защото е нужна мисъл!
Защото има сеитбообръщение и смяна на посева.
Радвам се на добра реколта от царевица, но не използвам същата нива, за същия продукт, сменям го!
Да подкрепим студентите!
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   протест,   оран,   студенти,


Гласувай:
11



1. chernotopero - Един по различен поглед
28.10.2013 23:12
http://chernotopero.blog.bg/politika/2013/10/28/okupaciiata-na-su-edna-superprodukciia-zad-koiato-obache-ne-.1197559
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
29.10.2013 07:20
Добър да е денят Ви, Уважаемо Черно Перо!
Благодаря Ви, за линка!
Бъдещето е в обменянето на мнения и поглед върху ситуацията.
Написал съм моето мнение и виждам отговора в нови избори.
Нали сме свободни и ще отидем до урните, където ще покажем позицията си със собствения си глас.
Аз съм земеделец и пиша, като земеделец.
Случва се да ме подведат с посадъчния материал, не се вайкам, а бързо изоравам и сменям посевите.
Защо нямам конкуренция?
Защото по нашите географски ширини има сезон, когато сокът се прибира в корена, за да преживее зимата.
Трудно е, мръсно е, но са търсени корените.
Нужно ми е спокойствие в Народното Събрание, а виждам напрежение и страх, ще се съберат ли за заседание?
Всеки договор е и с клауза- неустойка, нали?
Подвело ме е времето, не съм бил внимателен в предвижданията си, плащам си е после внимавам.
Така виждам и ситуацията!
Нови избори и нов договор с нови хора!
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457262
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930