Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 09:25 - Срещата ми със себе си ли?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1741 Коментари: 2 Гласове:
4



Добър да е денят Ви, Уважаема Татяна!
Обичам умствената гимнастика и бях намалил активността си в тази група, защото бе много теоритична, а нямам такава подготовка, практик съм.
Мъдростта не е полово предопределена!
Дъщерите бяха малки и си задавах въпроси за тяхното бъдеще.
Въпреки недоволството на роднините, аз ги водех на неделните си дежурства в интернатите, летните лагери и екскурзионните летувания.
Бях притесннен, но им дадох свобода на общуване и сравняване.
Кой е критерият за образованост?
Прибирахме се вечер, давах им огледало, тетрадка и молив(не химикал). Помолвах ги да се поглеждат в огледалото и да пишат писмо до себе си.
Четях, но никога не коментирах, така спечелих доверието им към тетрадката, която си е тяхна територия.
Създавах ситуации, в които трябваше да избират.
Да, имах си мечти и планове за тях, но ги скривах в моята тетрадка, разминаха се, но това е било мое грешно предположение и съм доволен, че не го наложих, а следвах свободата им на изразяване.
Образован ли съм, нямам представа. Не се вълнувам от Петрарка, Шекспир, Шопен и рок. Математик съм, строг, груб и недодялан, но си почивам с народна музика и просторни пространства, щаслив с внуците.
Споменавате, че има необразовани щастливци. Отговорът е в темата на форума-"да правим нещо". Съседът ми е дядо Слави, който е на 97г., учил е до 3 отделение, но още е ненадминат бъчвар и е щастлив, че го търсят заради моженето му, а не за фиксинга на банката. Той е избягал от родителите си, за да учи занаят.
Често четем за - "бъди себе си", не, аз го казвам и препоръчвам- " срещни се със себе си, разговаряй със себе си....!"
Може и да прекалявам с празното философстване, но вали сняг, малко е работата в градината и съм пред компютъра?
Ползотворен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   огледало,   доволен,


Гласувай:
4



1. panazea - Здравей , написах коментар но компютъра ме изхвърли . Сега си го записах отделно , за да не се загуби пак .
24.02.2011 09:47
Радвам се , че се тук .
Аз съм Панацея , ами да , тази която има лек за всяка болка !
Но без лекарите и билкарите не мога !
Ще съм благодарна , ако споделиш твоите познания за билките , как се берет и как се използват .
Моят съпруг направи мехлем за псориазис и благ мехлем така , както го е пхриготвяла баба му . Разбира се като химик той интерпретира !
И аз го написах в блога . На един човек да помогне , пак е от полза .
Поздрав най-сърдечен !
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви, за коментара Ви!
25.02.2011 06:52
Добър да е денят Ви, Уважаема Панацея!
Чудесно е откритието на съпруга Ви! Влезте в социалните мрежи , сложете снимки и състав на продукта. Нуждаещите се ще Ви открият.
С удоволствие ще Ви отговоря на конкретен въпрос, но всяка лечебна трева е със специфична агротехника, прибиране и съхранение.
Ползотворен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458390
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930