Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2011 06:43 - Виртуална класна стая ли? Вече е възможно!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1182 Коментари: 1 Гласове:
2



Добър да е денят Ви, Уважаеми Татяна и Борислав Стоянов!
Уважаема Татяна, Вие сте първата в живота ми, която ми дава порожителна оценка, за опитите в писането, винаги са ме упреквали в сухота и преследване на логика. Благодаря Ви!

Уважаеми Борислав Стоянов, Благодаря Ви за сравнението с индианците. Израснал съм с филмите на Гойко Митич. Възхищавал съм се на тяхното самообладание и пряка връзка с природата, а и предупреждението на вожда Сиатъл, което се сбъдва с екологичните проблеми.

Знам от древните, че почнат ли да те хвалят, веднага вземи ножа и се порежи, виж кръвта, усети болката и слез на земята, а не се самозабравяй!

Закриха ни училището, но не се преместих! Вашият въпрос е за класна стая. Да, направих я виртуална. Отне ми година, докато ми повярват и предадат смелост на децата си. Увериха се, че имейлите ги принтирам и изтривам, но бавно, внимателно и учтиво им отговарям, помагам за домашни, пишем разсъждения или правим презентации. Вече е възможна конферентна връзка. Готовите за откритост влизат със снимките и камерите си. Много е забавно, когато децата от 5 до 8 клас са заедно, а са от различни населени места. Появиха се двама от 4 клас и един от 3. Родителите им също се включват. Посети ме най- близко живеещето семейство от Плевен.
Нормално е притеснението!!! Много са злоупотребите с детската доверчивост.
Вашият въпрос за зелените площи. Нямам решение до Вашето магазинче, но моите 14г. занимания от нива в парк се превръщат в притегателен център, в който говорим за тревичките, птичките и мястото на човека, като част от цялото, а не - господар на природата.
Това съм работил и това искам да работя, не за слава, а за внуците, които да са посещавани от добронамерени деца и възрастни.

Вие можете да си обзаведете Вашата виртуалната класна стая, а желаещите ще "дойдат". Много се желаещите за споделяне, наситиха се на емотиконите.

Благодаря и на двама Ви, за възможността!
Ползотворен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.



Гласувай:
2



1. panazea - Това е ново за нас , а в Австралия по радиото отдавна преподават , понеже са отдалечени на хиляди километри .
25.02.2011 16:45
Ето как аз виждам съвършените учебници .
http://panazea.blog.bg/technology/2010/08/16/syvyrshenite-uchebnici.591736
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457352
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930