Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 07:13 - Приятелството е възможно!Да се потрудим!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1051 Коментари: 2 Гласове:
0



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за подтикващия материал!
Грабна ме изречението:-"Животът е прекрасен когато се учиш от всичко и наблюдаваш себе си в делата си и словата си."
Напълно съм съгласен и се опитвам в подкрепа на деца и внуци.
Приятелството ни е в нашите ръце, думи, слова и най- важното, забранявам си думата "искам" или "искаш ли".
Това е ограбващо, задължаващо и провокиращо отрицание в събеседника или съжителя.
Защо да ни приема приятеля? Защо си мислим, че ни предават?
Ако имаме проблеми, те са ни са се случили, само заради наши неподходящи думи и действия извън ситуацията.
Спрем ли да се учим ежедневно се превръщаме в папагали със спомени и претенции, които ни поставят в самоизолация, а изненадите стават ежедневие.
Самозабравихме се, че сме господари на ситуациите, но водата ни изненада.
Гледаме, слушаме, притесняваме се от случващото се в Япония.
Не е ли така и в отношенията ни?
Предвидихме ли, каква ще е реакцията?
Много внимавам с поднасянето на истините, те са от моя социален опит, преживял съм го, но трябва ли да го изисквам от съжителя?
Получа ли отказ или неразбиране, веднага се оттеглям, премислям, променям и откривам подходящ пример.
Всички си оставяме деца и се нуждаем от примери, а не само истинни думи.
Съобразявам се със събеседника, а не със себе си!
Прилагах го при децата, а сега го наблюдавам внимателно при внуците.
Те са малки, но са 4 и реагират различно, което ме задължава и аз да съм различен.
Това ме прави младеещ, защото търся индивидуален подход към всяко от тях, а през последните две години го забелязват и другите, при разходки и на детските площадки.
Старая се да разграничавам:-"доброто за мен" от "доброто за тях".
Да, вярвам в заспиването с новонаучено!
Ползотворен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   деца,   внуци,


Гласувай:
0



1. анонимен - Никога няма да спра да исткам да бъда ...
16.03.2011 07:26
Никога няма да спра да исткам да бъда с този на когото държа.И не мисля че това ме е ограбило-напротив.А и е видно че има и добро .Така че по тези теми си имам мнение.
цитирай
2. анонимен - Напълно сте права!
16.03.2011 18:53
Напълно сте нрава в коментара Ви!
Съжалявам, явно не съм се изразил правилно.
Забравявам си изричането на "искам", а не искането за да бъда с някого.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457228
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930