Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 07:33 - Какво нося в себе си? Променяем ли съм?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
0



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за пораждащия замисляне материал!
Грабнаха ме:-"...какво нося в себе си..?" и "...значи, първо трябва да помогна на себе си...".
Много е лесно, когато разговаряме в градинката на пейките и трудно, когато съм пред изпитание.
Безгрижно бе детството ми с грижовни родители, но растях и търсех възможност. Първи сблъсъци през 1977, 1979, 1981, 1984 и 1987г.. Питах, четях, надявах се на чужд отговор, който да ме изправи. Временни проблясъци, но не и път, който да ме увлече.
Така продължи, докато се стигна до - "...не е безнадеждно, но се приготви за края си...".
Реших да повярвам в книгите, седнах с молив, тетрадка и огледало. Писах писма до себе си, разговарях с огледалото, чертаех и изчислявах, търсех ритмика и цикличност.
Отговорът дойде и през 1997г. си установих  директна връзка със земеделието.
Бяха минали 20 години от първия проблем.
Разбрах най- важното, не е важно мястото, а аз и моженето ми.
Снимките и 4-те ми внука са наградата за моето пътуване към мене си.
Всеки е с различни дарби, но всички се хранят, а търсенията ми ме превърнаха в търсен производител, не в количества, а в малък и качествен продукт, който е за конкретния човек, а не в пакетче за всички.
Обичам и се занимавам с математика, тя ме подтикна към табличното степенуване.
Кои ми бяха учителите?
Първо бе Питагор, а после Талес, Конфуций, Дънов и Димков.
Какво ми дадоха?
Основното, всички сме с различна цикличност и метаболизам.
Това е и връзката с темата- "...какво нося в себе си...?".
Харесваме си пирони, но можем ли да ги пренасяме в пластмасова торбичка?
Харесваме наливна бира, но не я наливаме в хартиен плик?
Какъв съд сме и какви са материалите, които поглъщаме?
Палзатварен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   дядо,   пакетче,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455899
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031