Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2011 07:36 - Независим или свобода за мен?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1007 Коментари: 2 Гласове:
2



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудесното начало на седмицата с "Независими ли?".
Често слушам за изговаряне на независимост.
Трудно ги разбирам, как живеят с тази дума, къде им са мислите през ежедневието и бързането за прибиране при някого.
Извоюване на свое кътче и време за себе си, да, това го разбирам и препоръчвам.
Защото го забелязвам и при внуците.
Играем заедно, четем, рисуваме, но идва момента и те показват, че им е нужно време за тях си- "...нали ще отидеш да изпушиш цигара на терасата...".
Трудно беше, докато им покажа възможността, как да остават сами, но придобиха смелост и спокойно ме отпращат на терасата.
Това е приложимо и при големите, но е нужно търпение, за да открием точните думички с които да подскажем на близките си, че ни е нужно време за нас или да освободим тях от присъствието си.
Дали съм при майка ми или при някоя от дъщерите, имаме си кодово изречение- аз изричам-"зеленчуците ме викат", а при мое застояване, те ме подсещат-"нали чувстваш, че зеленчуците те викат на село".
Няма обиди, няма сърдене, а изразяване на вътрешна потребност от пространство.
Всички сме скачени с вода, ток и интернет, това е зависимост, която можем да прекъснем с щракване на копче.
Така е и с роднинските и приятелски отношение, но щракването става с кодови изречения, които са разбираеми за двете страни.
Всички сме различни и уникални, няма точна формулировка на изреченията, а са плод на конкретната обстановка и отношения.
Много е добро палтото през зимата, но през лятото го слагаме в гардероба.
Така възприемам и общуването, не изхвърлям палтото през лятото, а го съхранявам за следващ период, не скъсвам отношенията, а обяснявам нуждата от време и място за себе си.
Обичам статистиката и таблиците. Огледайте се и Вие ще откриете разликите в изразяването на различните хора с различни кръвни групи.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   вода,   отношение,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Мъдро.
20.06.2011 08:46
Благодарности :)
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
20.06.2011 15:13
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за коментара.
Много рядко ми се случва.
Приятен и силосъхраняващ ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455845
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031