Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2011 07:08 - Събуждам се доволен, а под юргана...?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
4



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудесния материал и нахлулите спомени!
Преди 30г. се роди първата ми дъщеря, а после и втора, но съм баща, обичам децата си и съм ревнив към бъдещите им мъже.
Да, прави са в материала, любенето е най- важно в контактите!
Започнах да търся "сламки" в зодии и числа, липсваше ми тънкостта на контактите. Попаднах на книжка за кръвта, грабна ме, събрах много книги и се чувствах уверен!
Започнах бавно и внимателно да разговарям с дъщерите. Опитвах се да им обясня, че е различно да имаш деца и да търсиш удоволствие.
Роптаеха-"...защо трябва да сме тенджери?".
Търпеливо приемах сърденето им, но продължавах с внимателните думи, но не и с ограничения.
Пораснаха и си родиха деца по техен избор, първо момиченце, за да им помага и после момченце, за да ги пази!
Да, звучи прекалено подредено, но съм математик и вярвам в константните величини, а кръвната група е константа и си остава непроменяема до смъртта ни.
Любенето е изкуство и се възпитава, физиката ни е даденост, но контактуването е поддаващо се на възпитание, а всяка кръв си изисква определено хранене, което е и в основата на желанието за любене.
Ние сме компютър с камера, микрофон, слушалка и клавиатура(ерогенни точки).
Как изглеждаме, как говорим, какво чуваме и как насочваме ръцете му към определените точки, сова ли е или чучулига, за да подберем времето.
Да, може да ме упрекнете в манипулативност , но съм доволен от 4 внука и радостно събуждащите ми се дъщери!
Не е лесно да си водещ, но отговорността за щастието е наша, а не в очакването и многото мокри сънища, защото годините минават, а живота ни е един.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.  



Тагове:   камера,   микрофон,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458421
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930