Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2011 08:37 - Различен съм, а негативизмът им е подробност!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 615 Коментари: 0 Гласове:
3



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудесния материал-"... негативизма, като съпътстващо тракане на колелата, на влака..."!
Въпросът Ви е труден, ако остане в мисленето.
Повярвах и продължавам да вярвам в действие, действие и пак действие.
Да, появяват се проблеми и прегради, оставям ги, заобикалям ги.
Приех описването на желаното и периодичното му прочитане, след като е извършено част от него.
Не бях чел за орлето сред кокошки, но ми хареса!
Трудно, но се научих да слушам негативно мислещите.
Прибирам се и си подреждам разговора с тях в таблица.
Натоварвам го с въпроса "Защо?" и после търся собственото си действие.
Да, това е разход на време, хартия и молив, но дава идеи.
Почитател съм на Изтока, където слабия използва инерцията на големия и го побеждава.
Не се стремя да ги променям, но се замислям-"...кое би ме провокирало, да стана като тях..."- бавно и внимателно отмахвам причините, като натоварвам всеки въпрос с по 10 отговора.
Купих си къщата през 1997г., от 1994г. е била необитаема, последна е в селото и без съседи.
Виждането на многото змии е отказвало купувачите.
Детството ми е минало край Дунава и блатата, където с кошове ловяхме щуки, а и често се срещахме със змии.
В снимките ми се вижда пирамидата. Намерих каруца и си докарах камъни, подредих ги и оставих кухина, за да слагам козе мляко и заешка кръв. Само след месец ги видях, че са харесали мястото и напуснали избите. Змията обича чимшира, засадих си 317 клонки, където са те и не си пречим.
Въпреки съмненията и мрънканията на роднини и приятели, аз продължавах с действията, лечебни треви и дървета.
Сега се говори за притеснения от купени храни, а моята инвестиция е актуална, защото и през студената зима има гулия за изкопаване и прясна Салвия за кухнята.
Всички сме различни, но всеки е способен да открие собственото си можене, което да размени с нуждаещи се.
Тайната думичка е "полезен".
Така мисля и така действам. Колкото и да е негативно настроен някой, когато усети полезността , е готов да замълчи.
Продължава ли, предлагам му да седне в каменното кресло до пирамидата за 30 минути и да не мърда. Змиите постепенно проявяват любопитство, готов съм да се намеся, но му предлагам да ги погали и да им разкаже негативните си мисли.
Котката е безценно лекарство. Тя се храни с отрицателна енергия и показва, къде не е добре да сядаме или лягаме.
Съгласен съм с написаното в материала, важно е да сме смели в отстояване на различието си, без да досаждаме и настояваме да ни следват, а да сме полезни, ако ни потърсят???
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   змията,   пирамидата,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457341
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930