Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2011 16:30 - Сам, да, но не и самотен!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1793 Коментари: 7 Гласове:
3



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за стряскащия материал!
Може би, през оставащите ми години, ще се сблъскам с тази непозната територия- самотата.
Прочетох три пъти материала и не разбирам, кога имат време хората за самота.
Може и това да е нещастие, но винаги съм "на волана" от 17-та си година.
Животът ме "чукна", скрих се, за да се възстановя, бях сам, но плановете бяха с мен и ме изтеглиха от проблемите.
Сега всичко е интересно и динамично около нас, толкова много са новите предизвикателства, че самотата е отказване от полезност.
Да, впечатляваща е тишината, когато внуците заспят, но то е време за зареждане и готовност в тяхното откриване.
Грабна ме сравнението с белот, важен е партньора, а не с табла и шах, където си сам.
Стеблата на житото са крехки, но малките им разстояния ги правят силни и подкрепящи се.
Самотното дърво в полето е лесно поразимо от мълния, нали?
Ако не са ме разбрали, проблемът е в мен, че не съм избрал времето, мястото и точните думи, чрез които да достигна до тях, за да сме заедно.
Уча се от околната среда. Сезоните са важни, а и очакванията ни за плодове, трябва да са свързани с времето, а не с моментните ми желания.
Хубаво е да обичам череши, да възприема човека до мен с вкуса и аромата им, но това са само два месеца, а после.
Възприемам я, като овощна градина от череши до мушмули, това ми дава търпеливост и надежда, а от моята грижа са и видовете плодове. Това е динамика с очаквания, които не ми оставят време за самота.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.  
image


Тагове:   самота,   време,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - поздрави за многодетния дядо, няма ...
02.08.2011 16:34
поздрави за многодетния дядо, няма как да си самотен с това обкръжение,да са ти живи и здрави!
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви, за добрите думи!
02.08.2011 16:49
Добър да е денят Ви,
Да, чудя се на трупащите материални придобивки, а могат да са в помощ на децата си, които да ги дарят с внуци.
Радостният смях на внуците е най- доброто лекарство за дълголетие!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. romanov - Живи и здрави и внуците, и родителите им:)
04.08.2011 16:05
И на дядо - също:)
цитирай
4. diadokolio - Благодаря Ви, за пожеланията!
05.08.2011 07:27
Добър да е денят Ви, Уважаеми Романов!
Благодаря Ви, за добронамереността!
Здраве и щастие да съпровождат дните Ви!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
5. milenamm - Присъединявам се към пожеланията - ...
07.08.2011 11:39
Присъединявам се към пожеланията - бъдете здрави всички и все така щастливи!
цитирай
6. priqtel12 - Сам да, но самотен може да е човек, който не се занимава с нищо.
08.08.2011 15:25
Поздрави и здраве за любимите ти хора!
цитирай
7. diadokolio - Благодаря Ви, за пожеланията!
08.08.2011 16:51
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, то все сърце!
Да, заниманията ми са свързани с тях, а какво по добро от помощ към бъдещето на внуците?
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458288
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930