Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2011 08:01 - 24--ти от 54-те.Ваксина ли?Не!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
3



Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Това не е реклама, а мое решение.
Може да съжалявам, но вярвам в ежедневните нужди на тялото ми!
Старая се, до вчерашния ден, да съм приключил със смилането и смесването на подправките: коприва, дивисил, джоджен, сминдух, босилек, магданоз, копър, целина, чубрица, риган, глухарче и червен пипер. Предстои разваляне на времето, а влажните подправки, почерняват. За семейството ми са нужни около 5кг.. Сипвам в стъклени буркани и по три скилидки чесън, за да са предпазени от разваляне. Това е съхранена енергия, която се използва от близките в ястия, салати и върху намазани филии.
Това е нашата ваксина, която ежедневно се грижи за телата ни.
Вярвам в съхранената слънчева енергия, която са погълнали подправките ми и не са третирани с изкуствени торове.
Често споря, пред лекарския кабинет, когато се явявам за редовния профилактичен преглед, който казват, че бил задължителен, а за мен е губене на време и излишен разход.
Но аз съм неразбиращ предимствата на цивилизацията, чрез ваксина от зимни изненади.
Салата- 18.09.2011г.:
1. Пет супени лъжици, ситно настъргана, краставица с кората.
2. Три супени лъжици, ситно нарязано, прясно глухарче(накиснато от снощи)
3. Три супени лъжици, ситно нарязани листа, от прясна Салвия
4. Пет супени лъжици, ситно настърган, морков с кората.
5.Шест супени лъжици, ситно нарязан, пресен магданоз с дръжките.
6. Голям домат, ситно нарязан и добре омачкан.
Всичко е добре смесено и добавено- сол, подправки и зехтин за вкус.
Вече съм писал за трикратно кипнатите охлюви, подсушени и засипани със сварен ориз.
Оризът и охлювите са приготвени в отделни съдове!
Приятен апетит!
С Уважение, дядо Кольо.   



Тагове:   ваксина,   подправки,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458391
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930