Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2011 07:12 - Емоционален съм, защото!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 687 Коментари: 0 Гласове:
4



Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за прекрасните снимки, които ме развеселиха!
Замислих се върху книгите, които чета, храната, която ям, думите, които изричам и емоционалността ми!
Времето е хладно и вирусите се развихриха, което ми даде възможност да бъда отговорен- 9 дена с двете внучета. Появявам се сутрин и си тръгвам вечер.
А дните, ех дните, те са прекрасни, натоварени с почасов прием на предписано и внимателно натоварване, което да подпомага емоционално и тяхното възстановяване.
Наблягам на думата възстановяване, а не оздравяване, защото нормалното състояние е да сме здрави.
Вече съм споменавал за съобразяването ми с школата на Питагор.
Първият ми стремеж бе, да подтикна дъщерите към самостоятелност, колкото и да е трудно, но след затворената врата, те да са с децата си и освободени от притесняващият родителски поглед.
Помощ при нужда- ДА, но постоянно присъствие- НЕ!
Защо вярвам в оттеглянето?
Защото емоционалния живот на натрупалия социален опит(АЗ), е притесняващ, трупащите социален опит-ТЕ(с техните деца).
Има ли бариера?
Да, бариерата е завещана от времето, като са дадени думи, които характеризират емоционалната връзка.
Всяка дума е със собствена енергетика- мама, татко, дядо, баба, чичо или госпожата.
Това ме занимаваше при тревите, а го експериментирах през тези 9 дена с внуците.
Вече са големи и могат да свързват началните букви с предмети, животни, растения и фигури.
Ние сме възрастни и сме забравили, как сме приели цифрите, как ги подреждаме във възходящ или в низходящ ред, а децата ги възприемат, като сбор от конкретно нещо и държат, да е в точния размер, а не "сухата" цифра.
Каква е тайната, която съм възприел и спазвам, но не е задължително и друг да ми повярва?
Вече Ви споменах за завета от Питагор, който е довел до разрушаването на комуната му, която е давала невероятна емоционална сила, а търговците са се ужасили и продължават да се ужасяват, когато чуят за думата - достатъчно.
Всяка година, когато си празнуваме рожденият ден- ние получаваме ден от седмицата и цифра(от 1 до 9).
Наслагването и върху дните от календара до следващия рожден ден и получаваме собствената си графика за възходи и спадове, които се редуват през 9 дена.
Това е емоционалната ни синусоида, която ни въздържа и подтиква, която е нашата бариера, за да изчакаме с решението, а и с изкушаващите ни предложения.
Всеки ги поучава( 4 и 7), през 9 дни, а те отговарят за сърцето и тънките черва, което ни подтиква към ограничено хранене в тези дни и подтискане на емоциите, за да не съжаляваме от решенията и разходите.
Не е мое откритите, донесъл го е Питагор от Египет или Вавилон.
Прилагах го върху себе си, тайно върху децата си, върху питащите, но внимателно го проверих и върху внуците.
Да, работи, но е нужна Вашата емоционална думичка, която да е вашият код за съответния ден.
Всяка чужда рецепта, а аз нямам такава, е ограничаваща правото на Свободната Воля.
Може ли да се "отключи" отрицателна емоция?
Да!
Една изтървана вилица и се огледайте, от- "...ще си вземеш друга..." до........"...къде .........."....... и цялата енергетика на прекрасно подредената маса- изчезва.
Мога ли да се намеся?
Не, не, не и не трябва!
Колкото и да съм прав, каквито и думи да използвам, моята енергетика е затворена в думите-"дядо" и "тъст", които са масло в огъня.
Това е скрито и в налагащото се- Треньор? Тренинги?.
Това не е само за спорта, а за всеки екип- имащите опит и трупащите опит.
Често четем и чуваме-" истината е такава и ще я кажа, какъвто и да е ефекта".
Не го практикувам и уважавам подходящото време и място.
Децата следват картинката, а възрастните се впечатляваме от формата, при подреждането на пъзела.
Да, възрастните можем да открием много елементи, които да сложим в подреждането на пъзела,но ще получим ли цялостния завършек или ще е сбор от истини, които се разминават с полезността.
Много е лесно да отсечем плодното дръвче, което избързва през пролетта с цветовете, попарва го сланата и няма плодове.
По- трудното е да следим прогнозата и внимателно да резнем от клонките, които ще го стреснат, ще си лекува раната и ще забави цъфтежа.
Това е и с прогнозата от рождения ни ден, която ни предупреждава за евентуалната емоционална прибързаност.
Ястието е вкусно, масата е подредена прекрасно, но седящите около масата са с различна емоционалност, а ние се обиждаме, че не са оценили труда ни???
Чели сме че-"...трупайки знания, трупаш печал.."!
Да, знаещият е наясно с ефекта, но бързащият  ни оборва- "...аз ще им кажа и те ще ме разберат...".
Не съм съгласен с казването, само за да е казано. Пазя го в себе си и го поднасям, когато ще ме слушат, а не само, да ме чуят.
Това не е коментар, а споделяне на емоционални преживявания, които ми донесоха радост и от сряда ще са на градина.
Тайна ще си останат действията ми от 8.30ч. сутринта до 17.30ч. след обяд, защото са плод на моя опит и не са истина за трупащите опит.
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо. 



Тагове:   мисля,   чувам,   емоционален,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458429
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930