Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2011 07:15 - Възвръщане, възстановяване и ресурси?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1474 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Възвръщане и възстановяване на вложеното през 54-те дни, като се използват ресурсите от атаката на тялото ми с зелените продукти на есенното плодородие.
Сега е изненадваща атаката на климатичните изненади от сутрешния хлад и дневното загряване от галещото слънце.
Дали ми е нужен поста на масата и в мисленето!
Да, хлябът е невероятен помощник пренареждащ в телесният ми склад продукти.
Лесно е да се снабдим с нарязан хляб, който да наредим в порцеланови чинии, да покрием с кенарена кърпа и да оставим да изсъхне.
В буркан от компот съм намачкал маслини(без костилките), три лъжици зелени подправки и "месото" на лимон със сока му, заливам със зехтин.
Всичко е добре разбъркано и съхранявам в хладилник.
Сутрин запалвам печката, препичам изсъхналият хляб и намазвам със сместа от буркана, посолявам за вкус и поръсвам с червен пипер и сминдух. Те са готови за обяда с морков и два стръка праз, които разкъсвам със зъби, но не са настъргани или нарязани.
Чели сме и сме гледали филми, че робите, конете и козите, са ги купували, след като са проверявали зъбите им.
Зъбите ми са невероятен портал, който изисква усилие, а всяка икономия на твърди продукти ги обезсилва.
Трудно е през първите дни, но задържим ли в устата, всичко се овлажнява и става за преглъщане.
Това усилие ме кара да не бързам, да отделя време и да мисля, докато се храня.
Вечерта е нужна енергия!
Да си спомним детските приказки-"...животът им протече по мед и масло".
Лесно може да се намери качествено масло, което се нанася съвсем тънко върху препечената филийка, а като попие се намазва с качествен мед.
Дали ще ми е достатъчна тази храна?
Да!
Хлябът е невероятен ресурс, а усилието е силен стимул към замисляне и премисляне на предстоящата нова година с нови надежди и евентуални възможности.
Това не е за деца и бременни, а за хора, които са минали 30-та си година, които имат опит и ще го насочат в следващо ниво, защото годините са подобни, но винаги различни.
Сега е в стихията си женското начало във всеки от нас, това го показва и природата, всички растения с централен корен са прибрали енергията си, така е при дърветата и лозите.
Винаги можем да погледнем камината, слагаме съчки, бързо изгарят, но старият пън, като се разгори, тлее е топли през цялата нощ.
Необходимо е предвижване на ресурсите в тялото ми.
Да, това са различните запарки, но винаги съобразени с приема- 30 минути преди ядене или 90 минути след ядене. Медът е сипан в купичка и топвам пръст, които облизвам, но не слагам в горещата запарка.
Приятен апетит!
С Уважение, дядо Кольо. 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morningstar1 - Кажи нещо повече...
21.11.2011 07:41
за хляба, който консумираш.
Сам ли си го приготвяш, какви продукти използваш и т.н....
Поздрави и лек ден!
цитирай
2. diadokolio - Благодаря ви, за интереса!
21.11.2011 08:59
Добър да е денят Ви,
Хлябът ни е два вида- ръчен от кооперацията и фабричен.
Важното е, да е не плесенясъл, а после го изсушавате и ползвате.
Продуктите са строго индивидуални и всеки шаблон е противопоказен!!!
Важна е датат Ви и кръвта Ви, но и на родителите.
Ние сме следствие и това е проблем след брака, обикновенно жените се налагат в кухнята и после се чудят , защо мъжете им почиват.
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. bven - Интересни неща пишеш, diadokolio,
21.11.2011 19:54
къде може да се прочете по този въпрос - рождени дати, кръвна група, за родителите? Може би трябва да обясняваш по-подробно това, което приготвяш, с какво е свързано?
Честит празник и хубава вечер!:))
цитирай
4. diadokolio - Благодаря Ви, за въпроса!
22.11.2011 06:52
bven написа:
къде може да се прочете по този въпрос - рождени дати, кръвна група, за родителите? Може би трябва да обясняваш по-подробно това, което приготвяш, с какво е свързано?
Честит празник и хубава вечер!:))

Добър да е денят Ви, Уважаема bven!
Няма да се правя на интересен и да се изкарвам многознайко, но в много от постовете си съм споменал за проблемите от 1977г., които ме принудиха да търся различното и порядък в хаоса за отделният човек, а не за неговите заболявания. Дълги години събирах и проверявах върху себе си, близки и приятели, а сега с много българи по света.
При желание от Ваша страна и ако ми пишете на адреса- kino687@gmail.com
Ще Ви изпратя анкетата от 200 въпроса. Не е задължително да я попълвате, но при попълване, ще Ви отговоря за Вашият модел и евентуалната нужда от съобразяване на храните.
Може да предпочетете и по- дългият път, да търсите в нета, да съберете парченцата и сама да откриете Вашите формули, към които да се връщате два пъти в годината по толкова дни, на колкото години сте.
Аз съм ги събирал от антикварни книжарници и нямам представа къде се намират адресите им в нета. Вярвам на хартиения носител, който мога да докосвам, а от нета ми е студено.
Тук съм нов, но в Netlog i Facebook може да ми разгледате снимките, заниманията и реакциите на събеседниците.
Няма матрица, има отделен човек, които има свободна воля, а от личният му избор са и последствията?
Пиша само сутрин, а после съм в градината.
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457242
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930