Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 06:09 - Пролетна депресия ли?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1720 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добро да е утрото Ви,
Природата е щедра към нас. Дарява ме с топлина, мога да си правя дихателните гимнастики на открито.
Показаха се копривата , лападът и жиловлекът.
Мога да ги запарвам, за да пия лечебният им извлек.
Мога да си ги попарвам, за да са в салатата ми или ястието ми от ориз.
Щели да намалят лекарствата и без пари да ми ги дават, никога няма да им ги купя.
Изпитвам страхопочитание към природата, която е щедра, но никога не дава нищо, без да употребя усилие.
Земята омекна, вземах вилата и си извадих корени от троскот.
Измих ги, нарязах ги на колената им, сварих си ги и пия отварата, защото пролетното прачистване е затрудняващо бъбреците ми, помагам им.
Всеки сезон ми поднася пресни продукти, да, трябва да се наведа или да се кача на стълбата, но това е приемлима цена, а не на опашка в аптеката.
Грешен съм, мързелувах и си похапвах през зимата, но градината ме зове.
Мога и знам как, за да съм полезен и да не съм в тежест на младите.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   коприва,   троскот,   жиловлек,


Гласувай:
8



1. kasnaprolet9999 - Щом те влекат тези упражнения с к...
07.03.2012 10:55
Щом те влекат тези упражнения с копаенето ти препоръчвам и корени от радика(Жълтите глухарчета), за прочистване на черния дроб, писала съм за него в блога-виж в блогрола ви на №10 и 24. Поздрави!!
цитирай
2. diadokolio - Много Ви благодаря!
07.03.2012 18:44
kasnaprolet9999 написа:
Щом те влекат тези упражнения с копаенето ти препоръчвам и корени от радика(Жълтите глухарчета), за прочистване на черния дроб, писала съм за него в блога-виж в блогрола ви на №10 и 24. Поздрави!!

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за чудесното допълнение!
Напълно сте права, за глухарчето, имам го в три лехи, като едната е под найлон и целогодишно го ползвам, а корените ги смесвам със ситно настъргано червено цвекло, което съм оставил в отделен ровник, а омекналата пръст ми позволява да започна ваденето на гулията, която ми помага за бъбреците и простата.
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458515
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930