Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2012 06:37 - Защо съм щастлив ли?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 2321 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Радващи се на Живота!

Тичане, трупане или потребяване, Не, Не и Не! Земята се възмущава и тресе от недоволство. Предпочетох идилията на селския двор- птичките ми пеят пред отворения прозорец, усещам уханията на цветя, дървета и треви. Следвам предложенията на древните- "Визуализираш ли го в главата си, ще го хванеш в ръката си!".
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   живот,   радост,   птички,


Гласувай:
14



1. graucho - Блазя ти и добър ти ден и на теб:)
03.05.2012 07:28
Казват, че който не се задоволява с малко, не се задоволява и с много. Много харесвам идилията на селския двор, особено когато е съчетан с луксозна къщурка.
Бъди щастлив:)
цитирай
2. natali60 - И аз така
03.05.2012 07:52
мисля - като древните...
Радвам ти се, дядо Кольо! Заслужаваш да си щастлив.
Поздрави от Пънлай! :)
цитирай
3. boristodorov56 - Добра философия!
03.05.2012 08:27
Добра философия!
цитирай
4. aragami - За силата на мисълта..
03.05.2012 10:37
Четох в една книга на един руски учен, че в Тибет съществува пещера която материализира мислите на хората, но не всеки може да влезе в нея.. но както по късно споменава автора, не е нужно всеки едни да се опитва да достигне до там за да станат мислите му реалност :))
цитирай
5. diadokolio - Благодаря Ви!
03.05.2012 21:38
graucho написа:
Казват, че който не се задоволява с малко, не се задоволява и с много. Много харесвам идилията на селския двор, особено когато е съчетан с луксозна къщурка.
Бъди щастлив:)

Добра да е вечерта Ви, Уважаеми Петър Василев!
Благодаря Ви, за подкрепата!
Да, идилията е пълна, когато съм в очакване на някое от четирите внучета.
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
6. diadokolio - Благодаря Ви!
03.05.2012 21:46
natali60 написа:
мисля - като древните...
Радвам ти се, дядо Кольо! Заслужаваш да си щастлив.
Поздрави от Пънлай! :)

Добра да е вечерта Ви, Уважаема Наталия Бояджиева!
Благодаря Ви, за пожеланията!
Да, древните са разполагали с повече време, за да опознават природата и естественото си място в нея, но сме забравили заръките им и сме се втурнали да черпим с пълни шепи, а за следващите поколения?
Щастлив съм, че намерих сили, за да създам място с 36 плодни дръвчета и много място, за щастливия смях на внуците, а в месеците на очакване, ми е приятно да "потъвам" в многото книги, които си купувах от антикварните книжарници.
Приятна и силовъзстановяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
7. diadokolio - Благодаря Ви!
03.05.2012 21:56
boristodorov56 написа:
Добра философия!

Добра да е вечерта Ви, Уважаеми Борис Тодоров!
Благодаря Ви, за силната оценка, малко съм притеснен!
Обикновен математик съм, който вярва в природното великолепие, което ни подтиква към хармония и добротворство.
Вярвам в правенето, което дава свобода, като всеки от зетьовете или внуците си намира свое кътче, за да се разтовари, а когато е готов и да проведем разговор, но не и аз да задавам въпроси. Това ги привлича, че не трябва да обясняват ежедневните притеснения, а да са сами със себе си и птичата песен.
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
8. diadokolio - Благодаря Ви!
03.05.2012 22:15
aragami написа:
Четох в една книга на един руски учен, че в Тибет съществува пещера която материализира мислите на хората, но не всеки може да влезе в нея.. но както по късно споменава автора, не е нужно всеки едни да се опитва да достигне до там за да станат мислите му реалност :))

Добра Да е вечерта Ви, Уважаеми Николай Георгиев!
Благодаря Ви, за думите, че не е важно мястото, а силата на собствените ни мисли!
Ограничаваше ме апартамента, дъщерите завършиха средно и се оттеглих на село. Сърдеха се, но сега са доволни, защото не се разминавахме с приятелите им в коридора, а изборите им бяха преживени, без ревнив баща с укорен поглед.
Това мечтаех, това стана, двете родиха по две деца, но в пълна тяхна хармония.
Да, звучи самонадеяно, но ги помолих да мечтаят, а от мен мислена подкрепа. Всяка от тях си роди първото дете момиченце, за да им помага, а второто им дете е момченце, за да ги пази.
Ако имате търпение и разгледате постовите ми, ще видите снимката с двете ми дъщери и четирите внуци.
Скоро ще пристигнат преселници от Тибет при нас.
Наблюдавам внимателно китайците в новия завод за автомобили(на 950 м. от къщата ми е). Разхождат се и не могат да повярват, че е просторно и ненаселено.
Малко е нужно, за да поспрем с оплакването и да се хванем за правенето, а ние можем много
Приятна и ободряваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457156
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930