Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2012 19:21 - Награда за смелостта ми!!!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 4015 Коментари: 14 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
В предният пост споделих, че съм смел и ми е приятно, да работя в градинките, за да е чисто и приветливо!
Прочетено от добър човек и вчера се появява с конкретно предложение в чували.
Гледам неразбиращо, а ми обясняват, че е проверен и добре аклиматизирал се хималайски вид- БАМБУК!
Изслушах търпеливо, всичко за агротехниката и започнах със засаждането на 18-те фиданки и 15-те коренища.
Снощи се рових в нета и прочетох много от приложенията му.
Тази сутрин рискувах и си направих запарка от пресни листа, вкусът е леко тръпчив, а още съм жив.
Сега продължих с ровенето и видях невероятните цени, а аз го получих, като подарък, за да сме единствени в областта.
Сега съм накиснал пресни листа, за да ги добавя в ястието, но само за мен, а ако се събудя, тогава и за близките ми.
Много неща не знам, но ще продължавам с търсенето и експериментирането.
Бъдете смели и пишете, наградата Ви ще дойде!
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   награда,   бамбук,   запарка,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. li4kata - Може да сте попаднали на това....:
21.11.2012 21:01
Чай от бамбукови листа:

3 гр. изсушени бамбукови листа(или 6гр. свежи) и 1гр. чай се заливат с вряла вода.

Този чай отнема „огъня" от сърцето, действа успокояващо и прочистващо, подпомага отделянето на урина, лекува нервни разстройства и бактериални инфекции на белите дробове.


http://bulgarian.cri.cn/827/2012/06/06/1s112748.htm
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
22.11.2012 05:54
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за информацията!
Да, прав сте, точно в тези страници се разхождах и единият грам чай е Салвията, която е Зеленият чай за нашата географска ширина, който съм разсадил в селските градинки и е традиция в селото ни.
Снощи опитах и пресните листа(накиснати във вряла вода), объркани във варени картофи. Дали е внушение или случайност, но се събудих по- бодър???
Там прочетох и за използването на стръковете, като домашни пособия и декоративни допълнения.
Надявам се, да успея с агротехниката, за да го превърнем в заетост на младите хора в селото ни.
Само на 2км. е китайският завод за автомобили, в съседното село Баховица и наши младежи са там.
Китайците вземаха нашите мартеници,за производство, а ние ще приложим техния бамбук, а успея ли да убедя кооперациите, може да си направим гора и да помолим за панда, просто мечтая???
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. li4kata - Здравей, дядо Кольо!
22.11.2012 19:10
Купих си чорапи на "Фазан" - Русе, с бамбукова нишка. Готини са!
Обаче май има скрита панда в гардероба, защото все ми яде от чорапите...;-))))
цитирай
4. li4kata - Но ако оставим шегата настрана -
22.11.2012 19:12
желая Ви мечите Ви да се сбъднат!
цитирай
5. diadokolio - Благодаря Ви, за хумора!
22.11.2012 19:54
li4kata написа:
желая Ви мечите Ви да се сбъднат!

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за веселият тон!
Така ми върви от сутринта.
Минавам с количката към поредната градинка и от кафенето на центъра излизат зевзеците и ме поздравяват, че съм жив и искат да им направя чай.
Спрях, отидох и откъснах 18 листа, кипнах литър вода и залях листата в донесеният от ТЯХ глинен гювеч. Сложих капака и покрих с кърпа за 20 минути.
Сипах си първо на мен, но без захар, изпих чашата, тогава и те се престрашиха.
Върнах се на обяд и ми се похвалиха, че е станал хит в заведението.
Тази вечер ще го предлагат и в ястията, а утре ще ги видя, евентуално, ако не са прекалили???
Свикнали са с моята ексцентричност и са кръстили салатите от глухарче и тлъстига- "виаграта на дядо Кольо".
Доволен съм, че дори и с майтапенето ми опитват от природните дадености, така беше с троскотът, копривата и люцерната.
Кръчмарката е много доволна, защото и намаляха разходите за домати, краставици и маруля, а ходи в двора с косата и после в големия леген.
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
6. hristo27 - Браво за упоритостта ти, дядо Ко...
27.11.2012 14:36
Браво за упоритостта ти, дядо Кольо!
Хубав ден ти желая.
цитирай
7. diadokolio - Благодаря Ви!
27.11.2012 18:12
hristo27 написа:
Браво за упоритостта ти, дядо Кольо!
Хубав ден ти желая.

Добра да е вечерта Ви, Уважаеми Христо Минчев!
Благодаря Ви, за добрите думи!
Да, днес бях изненадан с проверка от общината с много любопитни, може ли да се пипне, това, което пиша?
Изчакаха, направих им пресен чай, притеснени, но опитаха.
Доволен съм, че малкото ни село, е с чисто, красиво и притегателно с различност.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
8. hristo27 - Браво за упоритостта ти, дядо Ко...
27.11.2012 20:20
diadokolio написа:
hristo27 написа:
Браво за упоритостта ти, дядо Кольо!
Хубав ден ти желая.

Добра да е вечерта Ви, Уважаеми Христо Минчев!
Благодаря Ви, за добрите думи!
Да, днес бях изненадан с проверка от общината с много любопитни, може ли да се пипне, това, което пиша?
Изчакаха, направих им пресен чай, притеснени, но опитаха.
Доволен съм, че малкото ни село, е с чисто, красиво и притегателно с различност.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.



Ако може нещо сериозно да попитам? От къде ти допаднаха фиданките и коренищата на бамбука?
цитирай
9. diadokolio - Невероятен късмет???
28.11.2012 05:51



Ако може нещо сериозно да попитам? От къде ти допаднаха фиданките и коренищата на бамбука?[/quote]
Добро да е утрото Ви, Уважаеми Христо Минчев!
Благодаря Ви, за трудния въпрос!
Помолиха ме, да не споделям, защото не правят подаръци.
Историята е, като приказка. Прочели мой материал в списанието-"Свободни поети" от блог.бг..
Влезли в профила ми, прочели рецептите ми за 54 дена и съчетали поръчката за В.Търново с отбиване при мен, но не били готови, да ми ги подарят, ако не позная и не проява старание в засаждането.
Съжалявам, моля Ви, не се обиждайте, но съм дал дума!
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
10. hristo27 - Ако може нещо сериозно да ...
28.11.2012 13:35
diadokolio написа:



Ако може нещо сериозно да попитам? От къде ти допаднаха фиданките и коренищата на бамбука?

Добро да е утрото Ви, Уважаеми Христо Минчев!
Благодаря Ви, за трудния въпрос!
Помолиха ме, да не споделям, защото не правят подаръци.
Историята е, като приказка. Прочели мой материал в списанието-"Свободни поети" от блог.бг..
Влезли в профила ми, прочели рецептите ми за 54 дена и съчетали поръчката за В.Търново с отбиване при мен, но не били готови, да ми ги подарят, ако не позная и не проява старание в засаждането.
Съжалявам, моля Ви, не се обиждайте, но съм дал дума!
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
[/quote]

Няма проблем. Разбрах от първата дума.
Бъди жив и здрав. Хубав ден ти желая!
цитирай
11. kimiraikkonen - БАМБУК ХУБАВО ТИ ВНИМАВА БЪРЗО Р...
28.11.2012 17:26
БАМБУК ХУБАВО ТИ ВНИМАВА БЪРЗО РАСТЕ БЪРЗО МЕТРИ ВИСОКО КОРЕН СЪЩО ТРУДНО ВАДИ
цитирай
12. li4kata - Сетих се, че имам бамбукова флейта...
28.11.2012 17:45
Така и не се научих да свиря на нея...:(

А за чая, който сте приготвили на гостите и те, въпреки притеснението от неизвестното, са приели, сигурно Ви радва още повече, като виждате, че Ви имат доверие!
цитирай
13. diadokolio - Благодаря Ви!
28.11.2012 18:10
kimiraikkonen написа:
БАМБУК ХУБАВО ТИ ВНИМАВА БЪРЗО РАСТЕ БЪРЗО МЕТРИ ВИСОКО КОРЕН СЪЩО ТРУДНО ВАДИ

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за предупреждението!
Да, прав сте, корена е много мощен- ф20 и ще разруши зидовете, това беше и наблюдението на подаряващите ми го, засадих го на 2 м. от зида и на източната страна.
Прав Сте и за височината, която съобразих, за да не е под електрически жици и всякакви кабели.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
14. diadokolio - Притеснен съм!
28.11.2012 18:20
li4kata написа:
Така и не се научих да свиря на нея...:(

А за чая, който сте приготвили на гостите и те, въпреки притеснението от неизвестното, са приели, сигурно Ви радва още повече, като виждате, че Ви имат доверие!

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, да зарадваха ме с доверието.
Детството ми е преминало в кв."Възраждане", спирка "Цветница", където съм помагал в Русе, при дядо ми, може и да сме били съседи, а сега съм в ловешко.
Притеснен съм, защото днес ме изненадаха още любопитни, пиха чай, но защо всички питат за източника???
Да, прав Сте, имат ми доверие, защото много пъти съм ги изненадвал със салати и чай от обикновени треви, които обикновено, мачкат!
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 455744
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031