Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2012 06:55 - Различни сме!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 3264 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добро да е утрото Ви, Уважаеми Търсещи и Намиращи! Измина годината, в която ни стряскаха, притесняваха и успокояваха. В края на 2011г. Ви предложих една игра с чертички, окръжности и стрелки, която играя и следвам от 1997г., за да имам ориентир, а не програма и план. Какво исках да опозная? 1. Дизайна на личността. 2. Сам да съм си треньор. 3. Възможности, за да убеждавам. Това бяха намеренията ми, но на 12.01.2012г. съдбата ми предложи занимание, което бях чакал- цветар с пълна свобода. Невероятен шанс, който сграбчих и реализирах през светлата част, но не загърбих и мечтата си- "Защо  са продадени милиони екземпляри от новата система-"Дизайн на личността""? Трудно участвам в групови събирания, ровя се сам, за да проникна в системата и кодовете, а не да ми обясняват резултатите. Защо ли? Защото сме различни и забелязваме различни черти, а сърцето ми е най- добър четец. Комбинацията е от "Мудри", "Ид- Дзин", "Чакри", планети и транзити. Чертах, късах и продължавах, но успях, а ежедневието ме окриляше, защото нямаше дъждовни дни, за да продължавам и трудовите си занимания с цветя, храсти и дървета. Времето минаваше и цветовете се появяваха, а вечер ми просветваше и начертаното. Гледам, слушам и чета, за спорове и се чудя, защо?  Не е нормално да виждаме еднакво, но можем да дадем шанс на събеседника, за да покаже приложимостта си в "Защото", а не да насърчаваме отричането му. Да, ще кажете, че е обременяващо, ако знаеш и се познаваш напълно. Различен съм и държа на познанието, което прилагам и в работата си с цветята, храстите и дърветата. Мога да се старая и да използвам агротехниката, за да засадя цветя в северната сянка на ореха, но  то ще страда. Това важи и за човека, но не, настояваме и го натискаме, защото така трябвало и така било редно. Но натегнатата пружина, колкото и здраво да е вързана, тя ще разпъне и о, това ли е същия човек. Защо ми е това занимание ли? Защото имам четири внука и мога да съм полезен, като не се губят години в експериментиране, а подтикване към тяхната хармония, която са ни оставили древните. Сега е време за подаръци, инвестирайте в книги, отделете време и трасирайте 2013г. В следващия пост ще споделя стъпките, ако някой реши да опита. Приятен и ползотворен ден! С Уважение, дядо Кольо.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - Живеем в един свят, а всички сме р...
14.12.2012 08:05
Живеем в един свят, а всички сме различни. Тези, които си приличат с нас и са ни по-лесни за предвиждане, приемаме ги, а другите наричаме "аутсайдери". Все още сме далече от обществото, което трябва да бъдем.
Хубав ден, дядо Кольо. С най-голямо уважение!
цитирай
2. magiom - Добър да е денят ти, Дядо Кольо! :)
14.12.2012 10:35
С нетърпение ще чакам следващият ти постинг, за да се запозная с твоята система! И аз много години се опитвам да вирея в северната сянка на ореха, докато не осъзнах, че трябва да намеря онова място, на което не просто ще вегетирам, а ще раста, разцъфтявам и давам плод без противоестествени усилия... В процес на търсене съм... Кой знае, може би твоята игра с чертички, окръжности и стрелки да ми помогне да се ориентирам... :)

Бъди здрав! :)
цитирай
3. gocho52 - Добре го каза.
14.12.2012 14:52
Пак ела!...
цитирай
4. diadokolio - Благодаря ВИ!
14.12.2012 18:21
Добра да е вечерта Ви,
Сега се прибирам от работа и ще отговарям!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
5. diadokolio - Благодаря ВИ!
14.12.2012 18:31
valeska написа:
Живеем в един свят, а всички сме различни. Тези, които си приличат с нас и са ни по-лесни за предвиждане, приемаме ги, а другите наричаме "аутсайдери". Все още сме далече от обществото, което трябва да бъдем.
Хубав ден, дядо Кольо. С най-голямо уважение!

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за аутсайдерите!
Годините са 32 в училище и предмета е математика, скучен, но полезен.
Опитвах с думи, но не достигах. Погледнах в миналото и започнах да сглобявам пъзела. Занимавах се с картата на всяко дете в къщи. После прилагах прочетеното в клас, но не казвах на детето, а исках разрешение от родителите.
Успехите не закъсняха, защото намирах точния език за конкретното дете, а не само наизустяване на формулите.
Да, имаше и сърдити родители, имаше и оплаквания в инспектората, но зодията ми е "Паяк"(16.05- 12.06), не е случайно, че е забранена.
Изтърпявах, защото виждах, че работи и при дъщерите ми, а сега и при внуците.
Желателно е, да опознаем различността, а после да я убеждаваме в правилата.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
6. diadokolio - Благодаря ВИ!
14.12.2012 18:45
magiom написа:
С нетърпение ще чакам следващият ти постинг, за да се запозная с твоята система! И аз много години се опитвам да вирея в северната сянка на ореха, докато не осъзнах, че трябва да намеря онова място, на което не просто ще вегетирам, а ще раста, разцъфтявам и давам плод без противоестествени усилия... В процес на търсене съм... Кой знае, може би твоята игра с чертички, окръжности и стрелки да ми помогне да се ориентирам... :)

Бъди здрав! :)

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за доверието и ореховата сянка.
Родителите ми бяха много грижовни, но трябваше да тръгна сам, защото се задушавах от любвеобилната им прегръдка.
Не, не отказвам да споделям първото ниво, но то беше и е в постовете ми от декември 2011 и януари 2012.
Първата крачка са 100 въпроса към Вас, които да сведете до 30.
После е анкетата от 200 въпроса, която ще Ви пратя, а Вие ще решите, дали си заслужава попълването.
После идват и 9-те концентрични окръжности, които може да попълните сами, ако отделите месец, за вечерните Ви занимания.
Нета е пълен с всякакви чертаещи програми, не, аз предпочетох, да усвоя тънкостите и да ги чертая на ръка, описал съм опита, който натрупах във военното училище в Долна Митрополия.
Нямам никакви дарби, аз съм упорит и винаги търся логиката, която да води до полезност и практическа полза.
Да, ще Ви отнеме време, но се разходете из постовете ми, което Ви е познато, да го прескочим и да продължаваме напред, за да сте на шарена сянка, силното слънце- изсушава.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
7. diadokolio - Благодаря ВИ!
14.12.2012 19:00
gocho52 написа:
Пак ела!...

Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, че ме посетихте и подкрепяте!
Трудно беше лутането ми, още много имам да уча, но съм спокоен, защото открих пътя, а доказателство са четирите ми внуци, които зетьовете пожелаха, а дъщерите реализираха.
Да, често звуча самонадеяно, но съм описал откровено всичките си перипетии, за да имаме деца, а споделеното помогна и на още 36 семейства, дори не сме се срещали.
Тук няма място за гадателство и баене, а точния момент с правилно хранене.
Различни сме и това е красивото, иначе ще е еднообразно и скучно.
Дали е лесно?
Не, не е!
Винаги ми пишат с много условности и съмнения. Прави са! Такива бяхме и ние с жена ми, но сверявахме и пак се върнахме при възрастната жена, която ни посрещна с усмивка-"...проверихте и вече сте спокойни, да действаме...".
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458350
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930