Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2013 18:38 - Буквите, думите, мислите и смъртта?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 2432 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добра да е вечерта Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Навлизаме в третата седмица, когато енергията е открояваща се.
Какво искаме? Кого питаме? Как отдалечаваме смъртта?
Можем ли да приемем дисциплината, като бъдещо съгласие?
Имаме семе, пренасящ и почва.
Тройката е с тайна от дълбока древност, но е реална.
Опитваме се, да разчистим терена, за да засадим семената, които да са полезни с плодовете си, за нашите деца и внуци.
Трябва ни съгласие, но кои са буквите, които подреждаме в думи, за да изразим мислите си.
Слагаме отрицателният знак, като множител, а се надяваме, че отговорът ще е положителен?
Няма как да стане, докато не се обърнем към листа и подберем точните букви, за да оформим думите, които да не са в противоречие с мислите ни.
Винаги и всичко и математика, колкото и да напираме с емоциите.
Предстоят ни 70 дни, в които трябва да слушаме внимателно и да откриваме мислите в изказаните думи.
Тук идва и цедката на нашите уши, за да прозираме зад буквите, защото истините избуяват, когато е нарушена хармонията на звука от буквите в думите.
Словото е магия, която са пазили древните и са превръщали в религия, но след третото изречение се проявява вътрешния заряд, на поредният омайващ ни.
Нека да се опрем на математиката, където "И" и "ИЛИ" са много различни.
Нека да търсим "И" в следните три константи, защото "ИЛИ" винаги е непълно.
Кои са константите и заслужават ли вниманието ни?
Може и да греша, но моят отговор е категорично- ДА!
1. Това, което чувам, категорична и проверена истина ли е?
2. Това, което чувам, ще ми донесели ли добро, а и добро за гражданите около мен, положителен ли е зарядът му?
3. Това, което чувам, ще ми е полезно ли в ежедневието и най- вече в бъдещето?
Често ме упрекват, че използвам-АЗ, да защото се притеснявам от НИЕ, което не е съставено от открояващи се АЗ!
Екипът не е за скриване на отделното АЗ, а за неговият принос към общата хармония.
Ще се върна към цветята и цифрите.
Цветето е с форма и аромат, който се откроява в букета.
Цифрата 2 или 9, е със собствена стойност.
Тук се намесва и смъртта, която е неизбежна, но мислите ни я привличат или отдалечават, а защо да бързаме, щом ще ни се случи, колкото и да се стремим към илюзорна вечност.
Успех в подбирането на думите и изразените мисли! Приятна и отморяваща вечер! С Уважение, дядо Кольо.


Тагове:   мисли,   букви,   думи,


Гласувай:
9



1. bven - Съгласна съм!!
27.02.2013 20:16
Трябва много внимателно да подбираме думите в изразите, които използваме постоянно, но е доста трудно. Все нещо се изплъзва. А е необходимо да сме отговорни за всяка мисъл и дума!
Привет!
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
28.02.2013 06:06
bven написа:
Трябва много внимателно да подбираме думите в изразите, които използваме постоянно, но е доста трудно. Все нещо се изплъзва. А е необходимо да сме отговорни за всяка мисъл и дума!
Привет!

Добро да е утрото Ви, Уважаема Татяна Петрова!
Благодаря Ви, за добрите думи!
Нямам никакви претенции.
Пиша това, което съм им говорил в часовете по математика.
Сега съм градинар и няма срамна работа, когато се върши със старание и носи красота.
Приключих с поредната градинка и съм им благодарен, че нямам откраднато или смачкано насаждение.
Това не е достатъчно, нужно е да продължавам и със засаждането на подходящите думи в тях, за да са разбрани и успяващи.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. diadokolio - Благодаря Ви, че не приехте коментара ми!
03.03.2013 07:05
Опитах се да коментирам в поста- "Силата на мисълта", но съм закъснял.:
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за полезната тема!
Трудно ми беше през първите 10 години в часовете, като залагах на правилата и формулите.
Спрях се и се върнах към живота на математиците. Събрах всичко за Питагор и го приех.
Промених мислите си, отворих се и учениците го усетиха.
Сега съм доволен, защото го забелязвам в техните деца.
Да, навярно звуча самонадеяно, но благодарение на промененото си мислене, се промених и след 32-те години смених професията си в градинар.
Сега се грижа за седемте градинки, но с ясна мисъл за красота и полезност, която радва и задължава в опазването.
Мисленето е тайна, която е дълбоко пазена и постоянно се провокира негативно мислене, което бавно изгаря от вътре.
Няма да спра да агитирам за внимание в мисленето и стила си при изразяването.
Тук идват и думите, с които поднасяме мислите си, те са енергия, която изгаря и източника, ако ни и внимателен.
Моля Ви,
Спокойно ме изтрийте, ако съм прекалил!
Защото Вие сте стопанина на поста, а аз съм гост!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
4. diadokolio - Благодаря Ви, че не приехте коментара ми!
03.03.2013 07:27
Тази сутрин попадам на постове, в които нямам място с коментари!
Впечатлен съм от поста-"Системи, протести, идеи и искания"!
Ето и коментара ми към този пост:
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за математическия поглед!
Много е трудно и винаги е преследвано, когато се каже система и се търсят уравненията, за да са съобразени с броя на неизвестните.
Всяко неразумно вкарване на стойност с отрицателен знак, дава грешна посока.
Владеещите масите, са го използвали от древността.
Това е причината и да унищожат школата на Питагор преди 2500 години.
Всичко е изчисляемо!
Приятен и добортворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
5. diadokolio - Търпение и постоянство!
09.03.2013 06:33
Коментар към поста- "Мозък и разсъждения в една тъжна държава":
Пак получих предупреждение, че често коментирам?
Да, опитвам се, да приканя можещите и обичащите ровенето в земята, че има търсене, но трябва труд и много цапане.
Не е реклама, а само споделяне.
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за позитивната насока!
Ще пропусна политиката, защото не се вглеждат в малките колелца, които спират умишлено процеса.
Защо мисля така?
Защото съм производител и никой в кооперацията няма да ме търпи, ако лъжа с фиданките, луковиците и разсадите.
Притежавам търпение и много старание, за да са всички продукти живи, а почвата чиста от плевели.
Мъчно ми е, че Борисов имаше шанс, за да разчисти къщичката, но се спря по някаква причина.
Няма по- голяма банка от почвата!
Достатъчен ми е един храст, за да произведа 30 фиданки, чрез привеждане и вкореняване.
Прав Сте в спора с Вашите познати, колкото усъвършенствам уменията си, толкова намалявам цената, а се увеличава и търсенето.
Тук, в кооперацията, сме си разделили дейността, аз произвеждам, друг е с опаковките, а трети с пласирането. Ние сме 30 човека, но всеки се старае, заради кооперацията ни.
Да, имаме и загуби, но ежемесечно заделяме във фонд-"евентуална загуба", това е нашата застраховка, защото сме без покрив, времето ни изненадва, а и животните се разболяват.
Да, търпеливи сме, за да затворим всички цикли, но докато чакаме, произвеждаме това, което е налично. Имаше опити, за да ни подтикнат към бърза печалба, но устояхме, защото държим на името си, което да е знак за качество и да го оставим на внуците си, ако пожелаят?
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458327
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930