Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2013 17:01 - Кой, кой е и какво от това?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 2796 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Правещи!
Въпросът е от изключително значение, защото мога да съм носител, на чужди идеи или източник.
Е, аз съм от източници на различното!
Чета, търся, проверявам и не се страхувам да го правя по различен, мой си начин.
Не, не съм го знаел, научих го от учениците.
Сменил съм много училища, селища и интернати, но винаги ми е било най- хубаво, през първия срок с петокласници.
Където съм работил, винаги са били учителки до 4-ти клас.
Изведнъж децата се сблъскват с едър и брадат чичко, който ще ги мъчи по математика.
Да, но те не знаят, че съм си написал домашното и през лятото съм се запознал с данните на бъдещите ми ученици.
Казвах им простичко-"...искам да Ви чувам, тишината не е за математиката, тя е радост...", не, не ми вярваха, но аз знаех, кой ще се осмели и го провокирах.
Не, не ме упреквайте, че използвам- "Аз", това е позиция, която трябва да възпитаваме, защото, веднъж научим ли се, да се скриваме, зад "Ние", става опасно за околните.
Винаги ми е било трудно с имената и исках, при отговор на въпроса ми-"Кой е готов с решението или чертежа?", да чуя - "Аз ...и името"!
Това беше отклонение.
Сега, да се върнем на настоящото положение.
Често чета и чувам, че много роптаят срещу въпросите- "...виждам Ви датата и дипломите, но знаете ли си часа и кръвната група?".
Това, че си завършил с труд и старание, не е достатъчно, за да си отговорен, за да не си съблазнен от пари и подаръци.
Това не е мое откритие, а се крие в квадрата на Питагор и в кръгът на китайските пет елемента.
Много са книгите и сайтовете, където може да откриете схемите, но Ви трябва време, за да ги проверите върху хиляди хора и да се убедите, че ентусиазма, моженето, здравето и правенето са различни, през различните години.
Прави сте, можете да ме упрекнете в дискриминация, че знанията и опита на кандидата, са над всичко.
Не, не е, то е необходимост, но не е достатъчно, защото всеки е в четири годишна мъгла(трудни самостоятелни решения) и шест години в действеност, която впечатлява околните.
Остават ми 9 месеца, за да затворя своя 4-и годишен период.
Смирих се, работя с метлата и лопатата, но садя цветя, дървета и храсти, които говорят повече!
Пример:- "...беше 6 часа, той взе фенера, обу ботушите и отиде в обора..."- можем ли да предположим сезона?
Властта не е за всеки, тя е правене, а не присвояване!
Здравето не е за всеки, то е отказ от съблазняваща ме разрушителност, която не е за моят модел!
Успех в изчисленията!
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457347
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930