Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2014 08:12 - Полезното от последните 17-т години!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 3925 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Днес е важен ден, за мен, защото се затварят 29-те години на изпитание и се отваря нова глава, която сам ще пиша, евентуално?
Станах, разходих се в градината, посрещнах Слънцето, хапнах череши, благодарих на Бамбука, Черния оман, Дилянката и всичко с което ме е дарила природата, за 57-я ми рожден ден!
Защо съм емоционален?
Защото, преди 17г. се появих в това непознато място, сред непознати хора, за да си изчакам края, който ми дадоха, като оценка или да се възстановя!
Да, успях!
Защо ли?
Защото се смалих, подчиних и съобразих с природните закони!
Защото си повярвах в корена((0+)+(В-))=(0-), защото приех Земята в 9 дом, защото се подчиних на взискателния Сатурн в Стрелец и 10 дом.
Да, спазвах режима, работех в градината, приемах сутрешната си течност, учех се от съседите, помагах им в тежките дейности, но вечерите се ровех в заветите на древните, за циклите, смисъла, изчакването и гимнастиката на ума.
Дали съм се съмнявал и притеснявал?
Да, много пъти и ме обливаше студена пот, но не се отказвах от експериментирането в градината и върху себе си.
Защо споменавам 17-та година?
Защото бях малък на 17-т години и първият стръскващ момент бе във военното училище-"...малък си, а си и с "меча стъпка"...", докато чаках навършването на 18-та си годишнина опитах с учителството, но ми хареса.
Работех, ровех се в математиката, но изпитанията следваха едно след друго и ме тласкаха към нещото в тревичките.
Четях, събирах, но пропусках огледалото.
Съдбата ме търпя, но дойде 1997г. и ме стръска-"...промяна или край!".
Избрах промяната!
Благодарен съм на еволюционния опит, който е натрупала природата и ми предлага изобилие от възможности, като треви, храсти, дървета, чист въздух, дъжд и Слънцето, което е причината за всичко.
Всички сме чували-"Енергията не се губи, а се трансформира", нали?
Повярвах, защото има енергия в клона, стръка трева и перата на зеленчуците, в обелките и семките, във всичко. После чух думата "компост", прочетох, повярвах, разбрах и започнах да произвеждам с помощта на всички гадинки, които работеха с удоволствие, за да се превърне в невероятна тор.
Защо съм толкова доволен?
Защото 4-те ми внуци имат избор, имат възможност за сравнение, плодовете и зеленчуците при дядо или опакованите съблазни!
Приятен да е денят Ви!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   енергия,   треви,   внуци,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Доста завоалирано, но с едно съм ...
18.05.2014 09:00
Доста завоалирано, но с едно съм напълно съгласен. Работата сред природата и домашните плодове и зеленчуци са незаменими.
цитирай
2. sestra - Честит Рожден ден!
18.05.2014 10:09
Искрени пожелания за добро и занапред и все така изживяна пълноценно реалност.
цитирай
3. diadokolio - Благодаря Ви!
18.05.2014 14:41
kushel написа:
Доста завоалирано, но с едно съм напълно съгласен. Работата сред природата и домашните плодове и зеленчуци са незаменими.

Добър да е денят Ви!
Благодаря Ви, за посещението и коментара!
Да, прав Сте, че е мъгляво, защото всеки сам открива възможностите си и се въздържам от съвети.
Открих истината в естествените вкусове и ги предавам на внуците!
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
4. diadokolio - Благодаря Ви!
18.05.2014 14:44
sestra написа:
Искрени пожелания за добро и занапред и все така изживяна пълноценно реалност.

Добър да е денят Ви!
Благодаря Ви, за пожеланията!
Доброто и здравето да са с Вас!
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
5. dekost - ;)
18.05.2014 14:53
Всичко идва от спазването на природните закони..
цитирай
6. erato7 - Честит рожден ден, diadokolio!...
18.05.2014 15:25
Честит рожден ден, diadokolio!
Бъди все така изпълнен с Любов към света!
цитирай
7. bven - Честит рожден ден, diadokolio!.
18.05.2014 20:37
Пожелавам твоите мисли и настроения да станат ежедневни за всички българи:)))
пък нека тогава да видим кой е крив и кой прав!!
Намасте!
цитирай
8. diadokolio - Прави Сте!
19.05.2014 03:35
dekost написа:
Всичко идва от спазването на природните закони..

Добра да е нощта Ви!
Благодаря Ви!
Да, прави Сте! Съобразим ли се с природата, тя винаги е готова с помощта си!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
9. diadokolio - Благодаря Ви!
19.05.2014 03:38
erato7 написа:
Честит рожден ден, diadokolio!
Бъди все така изпълнен с Любов към света!

Добра да е нощта Ви!
Благодаря Ви, за пожеланията!
Да, радвам се, благодаря и продължавам с опознаването на света!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
10. diadokolio - Благодаря Ви!
19.05.2014 03:41
bven написа:
Пожелавам твоите мисли и настроения да станат ежедневни за всички българи:)))
пък нека тогава да видим кой е крив и кой прав!!
Намасте!

Добра да е нощта Ви!
Благодаря Ви, за чудесните пожелания!
Вярвам във възраждането на България!
Приятна и ползотворна да е седмицата Ви!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457236
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930