Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2016 19:19 - Да не вредя на себи си и никого друг3!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1327 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
продължение:.......
Да, трудно е, когато ни връхлитат отрицателни събития, на трябва да запазим спокойствие и да приемем, че някъде обработват съзнанието на някои за чужда смърт!
Да се върнем на последините три месеца и съвместната ми полезност при майка ми.
Преминахме през храненето, разходките, дихателните гимнастики и ритмичното пиене на вода?
Достатъчно ли е това?
Не, не е достатъчно, защото ни предстоеше трудната разходка в нейното тяло със запалена свещ???
Да, навярно е тема, която ще породи усмивките Ви, но си заслужава усилието, за да опитате?
Работи ли тази система от думи и защо си позволявам категоричност, която Сте усетили?
Да, работи, а можете да я откриете и в старите ми постове от 2011г.
Ще Ви припомня, че бях на 25г. през 1982г., когато бях на обучение при Костадин Чонин в гр. Добринище, за да ме научи в тайните на масажа и да проработи ръката на едногодишната ми дъщеря.
Да, трудни бяха тези 10г., а масажите по три пъти на ден, за да е сега успешна жена, която ползва двете си ръце и е майка на две деца!
Бях млад и слаб в думите, защото мислех само за математика.
Бай Коце ме върна на земята и ми заповяда:-"Никога не започвай масажите с дъщеря си, ако ни си и говорил, ако не си я унесъл с благ глас!"!
Какви думи, какви отнесености, нали трябва да втривам зехтина и да събудя притиснатия нерв.
Трудна беше борбата с мен, но обходих антикварните книжарници и вече си бях събрал лекциите на професор Георги Лозанов- "Ползата от внушението"???
Това беше миналото, а вече сме 2016г. и приминал през много книги и експерименти, можех да се отблагодаря на майка ми, за грижите и към семейството ми, като приложа наученото върху нея.
Силата на огъня е невероятна!
Сядахму удобно на пода, изключвахме телефоните и запалвахме свещ на масичката.
Оставахме 5 минути в съзерцание на пламъка, за да го запомним.
После Тя затваряше очи и запомнила пламъка, навлиза в нея, за да се "разходи" в пещерите на собственото и тяло.
Бавно и внимателно си припомняхме часовете по анатомия, за да разгледаме осветените от пламъка на свещта органи и притесняващите я болежки.
Лесно ли е това упражнение?
Не, не е лесно, защото трябва да се върнем през годините и да осветим органа, когато е била на 60г., после на 50г. и да достигнем до 25-та и година, когато тялото и е изключило автопилота, за да е валидна само Свободната и воля?
Кой е ориентира, който ни свързва с действителността?
Това е реалния вкус, който Тя ми споменава, когато застане със запалената свещ пред поредния орган?
следва продължение:....
Приятни и спокойни да са почивните Ви дни!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   анатомия,   пламък,   свещ,


Гласувай:
9



1. sestra - Здравейте,
16.07.2016 21:58
липсвахте ми. Очаквам продължението.
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
17.07.2016 07:35
sestra написа:
липсвахте ми. Очаквам продължението.

Благодаря Ви, за добрите думи!
цитирай
3. born - Интересното е, че досега не съм п...
17.07.2016 22:33
Интересното е, че досега не съм попадал на Ваши постинги/теми. Начинът на вглъбяване ми напомня за някои йогистки практики. Комуникацията с Вас е твърде позитивна. С уважение - Стефан.
цитирай
4. diadokolio - Благодаря Ви, Уважаеми дядо Стефан, за проявеното разбиране!
18.07.2016 07:32
born написа:
Интересното е, че досега не съм попадал на Ваши постинги/теми. Начинът на вглъбяване ми напомня за някои йогистки практики. Комуникацията с Вас е твърде позитивна. С уважение - Стефан.

Благодаря Ви, за посещението и добрите Ви думи!
Да, прав Сте, прекъснах активността си за година, защото бяха важни 4-те ми внуци.
Сега се нуждае майка ми от присъствието ми и се върнах в Русе.
Ако сметнете, че има нещо полезно, може да прегледате постовете ми от 2011г., където съм описал одисеята си с поява на децата ми, а после и болежките им.
Да, прав Сте, че погледа ми е обърнат към далечния изток, но после открих, че това е било познато и на нашите монаси- Таксидиоти, от които се е учил и Васил Иванов Кунчев- Левски, чиято 179-та годишнина отбелязваме днес!
Приятен и спокоен да е новият Ви ден и успешна да е новата Ви седмица!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 457206
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930