Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2011 07:35 - Ситуации и предизвикателства, а решенията ми?
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 1607 Коментари: 0 Гласове:
4



Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
През последните месеци сме затрупани със ситуации, в които е нужно и нашето определяне-"За" или "Против"!
Не е лесно, всеки си има лични проблеми, но е необходимо и участието му, като част от гражданското общество.
Всички сме различни и изненадите ни действат по различен начин.
Много са мненията за нуждата или ограничаващото свободната ни воля- планиране.
Ще започна с малкото, отделният човек и неговите усещания.
Обичам математиката, рових се и продължавам да се ровя във формулите, които ни тласкат към подсказки от времето, а те ни спестяват стреса при изненадите.
Да, може би, звучи ограничаващо и задържащо устрема?
Не, това са подсказки и нищо спиращо, а подтикващо към адекватни действия.
Планиране на изненадите и отворените врати!
Да, звучи много самонадеяно, но е реалност за всеки от нас.
Имаме две дати- рожден ден и имен ден.
Заграждаме ги в календара и си записваме случилото се през следващите ги 12 дена.
Често си задаваме въпроси за предстоящата нова година, но тя е започвала на 1 март, на 1 септември, а сега на 1 януари.
Очаквах с интерес и готовност 18.11.2011г..
През месец май се отвориха предизвикателства, които си записах и разположих в следващите 12 месеца, там бе и периода 18.11.2011- 18.12.2011г..
Случващото се започна от 19.11.2011г., но вече го очаквах и бях си подготвил нужното, за да съм готов.
Не съм важен аз, а Вие, Вашето можене и Вашето избягване на стреса от претоварване, неразбиране или затворени врати.
Провокираха ме няколко изречения през тези дни-"...не е възможно, други са ми плановете...", "...да, разочароваха ме, но няма да позволя, това да се повтори..., "...защо ме спираш, виж, че другите го правят..." и т.н.
Винаги давам пример с козите или овцете, сърдят се, но се влияят от радио, телевизия, вестници, реклами и отстъпки.
Кой стои зад овцете и козите? Човек!
Кои стои зад поднесената информация? Човек или екип!
Кой стои за Вашите действия или решения? Вашите си подсказки!
Да погледнем часовника. Часовникът ли определя движението на Слънцето или часовникът ни подсказа, къде ще видим Слънцето в съответния час.
Приемаме часовникът за даденост, но пропускаме, че той е следствие от хилядолетни наблюдения, които ни дават информация за мястото му, а и за работното време в Япония, Италия или Мексико.
Секундарникът цъка непрестанно, отброява нещо, което довежда до преместване на други стрелки.
Избързва, отивам, чакам, притеснявам се, а съм пропуснал сверяването му. Тръгвам си и получавам обаждане-"...защо те няма, нали обеща?".
Кой е виновен, произвелият часовника или моето невнимание към подробностите?
Пример- предстои ни пътуване и сключване на договор. Поглеждаме таблото, но сме разсеяни и пропускаме количеството гориво. Разчитаме, че зарядните станции са длъжни, за да ни обслужат, но пристигаме и няма ток. Изниква въпроса-"...защо все на мен ще ми се случва...?".
Срещата ми беше с 9 човека, 5 мъже и 4 жени. Всички различни и от различни населени места, но обединени от един въпрос-"Сега ли е моментът?".
Някои разочаровах, други подкрепих, но всички си тръгнаха сърдити, защото някакви чертички, квадратчета и стрелки, ще са по- важни от техните намерения.
Защо съм толкова категоричен?
Защото вече има интернет и информацията е достъпна за всеки.
Да, нужно е усилие и време, но е достъпно и евтино.
Има и друг вариант, някой да го свърши, а дали ще е съвестен в подробностите, ще ни стресне ли цената, която ни иска?
Можем ли да проверим?
Да, отделяме година и проследяваме подсказките през зимата, за времето през лятото, продължаваме с подсказките през лятото, за да очакваме зимата. Сверяваме подсказките с реалното, което се е случило в конкретното населено място.После го наслагваме върху дните от 01.08 до 12.08.  Значи работи!
Вече сме убедени, но има малка подробност, че часовете са 24, а дните от 28 до 31, тук идва действие деление и коефициента за умножение.
Това можем да направим и за нас, като съобразим нашите 12 дена с по 24 часа и коефициента за наслагването им върху предстоящите месеци.
Какво са дванадесет дни сметки, когато ще имаме предположения и очаквания за 366 дни?
Да, ще ме упрекнете, че изчезва романтиката, любовта, грижата изненадата и всеотдайността!
Не, те са тук и реални!
Всяко живо същество се ражда, очакваме го и сме си набелязали датите, готови сме. Подготвяме условията и поглеждаме телефона.
Сега е времето на моите кози. Намалил съм си радиото и телевизора, спя леко, за да ги чуя при техният зов. Лесно е да се оправдая-"...бях уморен, те са животни, догодина ще съм по- внимателен...".
Това се случва и с нас, ражда се идеята, но пропускаме записването и в тетрадката, пропускаме подхранването и с допълнителни знания и с ужас виждаме, че някой някъде я е реализирал.
Ние не сме в тото пункт, а невероятен извор на идеи, няма място за случайности, а за уважение към нашата глава, която работи, докато ние спим и е нужно усилие, за да се пресегнем до тетрадката.
Две упражнения, за да си подредим мислите:
1. Чуваме часовника, протягаме се и разтриваме всеки от пръстите- идеите се подреждат.
2. Ставаме и винаги стъпваме първо с десният ни крак- вече са насочени.
Важен е всеки от Нас!
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.   




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458597
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930