Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2014 09:18 - Огледалото и Европа!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 3684 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
Предстои ни важен избор, нали?
Вземах стола и седнах срещу огледалото, аз му говоря, но образът е без звук.
Гледа ме, реагира, отваря си устата, но няма звук, защо ли?
Изминали са около милиард и половина години, от първият полов акт между живи организми.
Всяка секунда се извършват по Земята, а още говорим за полова просвета?
Изминали са около 600 години, от както сме се уверили, че познаваме формата на планетата ни, но продължава да ни изненадва, а само предполагаме за климата.
Какво от това?
Напротив, има две думи, които не са се променили през последните, около, 7000 години?
Това са "слуга" и "роб"!
Да, веднага ще реагирате, че не съм прав и съм заблуден дядо.
Добре!
Ще започна с 1963г..
Събориха ни къщата, за да построят първият жилищен блок с централно парно.
Преместиха ни на квартира, нямахме баня. Водеше ни баба в женската баня, а после дядо в мъжката баня.
Приех го за нормално, но дойде 1975г..
Първата ми бригада с ученици, като отряден ръководител и ги водя на баня, но се сблъсках със забрана за голота в мъжката баня???
Запомних го, но събирах информация, кой отнема свободата и ни превръща в слуги, за да е табу?
Дойдоха проблемите: "няма да имате деца"-  бях свободен и го решихме; -" детето ви е с проблем..."- реших го; - после с другото дете- реших го;- накрая и с мен- оттеглих се, скрих се и го реших.
Защо успях?
Защото познавах градската баня, познавах голотата, където няма коли, скъпи дрехи и бижута, а ТИ, сам, гол и един от всички.
Благодарен съм на баба и дядо, че ми дадоха този урок.
Да се върнем на основните думи- "слуга" и "роб".
Ще се опитате да ме смачкате, че сега сме цивилизовани и тези думи не съществуват.
Добре!
Живота си е Ваш и Вие решавате, но моля Ви, гледайте внимателно телевизия, слушайте внимателно радио, четете внимателно вестници, защото там е магията, която провокира, която подтиква към зависимост.
Коя е мантрата, която ни "набиват"- че сме мързеливи, че сме корумпирани, че ни липсва инициатива и щели сме да се затрием?
Не! Няма!
Защото ни е здрав корена! Защото младите търсят дивото! Защото се обръщаме към билките и търсим алтернативата.
Научих се да работя с хора, това го мога, защото ги стръсква и изправям срещу Тях Си.
Всяко растение е със спомен от криза, има спяща пъпка, която чака 3, 5 или 10 години.
Така е и при Нас, хората, винаги имаме и още един вариант.
Да забравим думата - "слуга", да се вземем в ръце и да действаме!
Приятен да е почивният Ви ден!
С Уважение, дядо Кольо.  



Тагове:   баня,   огледало,   свобода,


Гласувай:
10



1. breeze - Приятен ден и на теб!
09.02.2014 09:42
"Да се вземем в ръце!"
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
09.02.2014 11:34
breeze написа:
"Да се вземем в ръце!"

Добър да е денят Ви!
Благодаря Ви, за подкрепата!
Ние можем!
Приятен да е почивния Ви ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. bven - Чудесно!
11.02.2014 16:38
Така е и при Нас, хората, винаги имаме и още един вариант.
Да забравим думата - "слуга", да се вземем в ръце и да действаме!
Робите трябва да осъзнаят тези думи!
Хубав ден!
цитирай
4. diadokolio - Благодаря Ви!
11.02.2014 18:49
bven написа:
Така е и при Нас, хората, винаги имаме и още един вариант.
Да забравим думата - "слуга", да се вземем в ръце и да действаме!
Робите трябва да осъзнаят тези думи!
Хубав ден!

Добра да е вечерта Ви!
Благодаря Ви, за подкрепящите думи!
Лекарството е, да забравим страха!
Не е случайно, че древните са свързали- "страх", "бъбреци" и "вода" в едно!
Уплашения човек има проблеми с приема на вода от стъклено шише, а страдащите му бъбреци го правят зависим от аптеката.
Да се погледнем в огледалото, да кажем-"Аз мога" и да действаме!
Разбули се мъглата, че историята е измислена изкуствено Гърция.
Нашите археолози копаят и истината излиза!!!
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
5. bromdan - Привет дядо Кольо !
24.04.2014 13:58
Липсват ми вашите постове дядо Кольо, не съм от активните участници в блог пространството, но винаги се отбивам в уютния Ви блог.
цитирай
6. diadokolio - Благодаря Ви!
28.04.2014 17:34
bromdan написа:
Липсват ми вашите постове дядо Кольо, не съм от активните участници в блог пространството, но винаги се отбивам в уютния Ви блог.

Добър да е денят Ви!
Благодаря Ви, за добрите думи!
Въздържам се, защото получих няколко съобщения, че прекалявам с позитивното!
Влизам, чета и излизам безмълвно.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458628
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930