Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2011 05:24 - Деветнадесети ден от 54-те. Отмиване!
Автор: diadokolio Категория: Изкуство   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
2



Добър да е денят Ви, Уважаеми Знаещи и Можещи!
При търкане на кола, при търкане на съдове, при търкане на мозайка се налага и отмиване. Така е и с тялото ми. Измина една трета от периода и вторият ще е със разнообразни запарки.
Позволявам си да напомня, че съм зодия "Паяк"(16.05-12.06) и с кръв"0".
Защо е това напомняне?
Защото сме различни и съм противник на казаното-"...билка за болка...", не, всеки се нуждае от различен вид и различна доза. Това е и разочарованието на някои-"...да, ползвах я билката за бъбрек, но нямах полза...".
Примера с дизелов автомобил, на който сипваме бензин или обратно!
Деветнадесети ден- 13.09.2011г.
Запарка за първия ден през втората третина от 54-ят период:
Грубо отмиване- най- издръжливата трева- Троскот: Две супени лъжици, нарязани на колената се пускат в кипяща вода(250мл.) за осем минути. Маха се от котлона и се сипва в гювече, слага се капака и кисне 30 минути. Прецежда се. Пия го около 8.00ч., но без подсладител, като всяка глътка я предъвквам, за да се обогати със алкала от устната ми кухина. Редувам жабурене с гаргара, за да знае стомаха, какво ще пристигне.
Салата:
1. Супена лъжица, ситно настъргано, червено цвекло.
2. Три супени лъжици, ситно нарязан, пресен девесил с дръжките.
3. Три супени лъжици, ситно нарязан, пресен магданоз с дръжките
4. Три супени лъжици, ситно настъргана, черна тиква с кората.
5.  Голям домат, ситно нарязан и добре омачкан.
Салатата е добре разбъркана и за вкус- сол, зехтин и хрян от бурканчето.
Опекъл съм 12 чушки, наредил съм ги в гювече, заливам със салатата и слагам капака за час.
Консумирам с купичка ориз на фурна.
Приятен апетит!
С Уважение, дядо Кольо.



Тагове:   троскот,   запарка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diadokolio
Категория: Изкуство
Прочетен: 458878
Постинги: 251
Коментари: 403
Гласове: 1378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930